Anak2 memang suka main telefon kan


Aqilah kalau balik Chemor, mulalah dia main telefon.. duk la tekan nombor tu semua... lepas tu letak telefon ke telinga.. dah pandai nak bergayut budak ni.. hehhe.. Alaa Alisha masa kecik2 dulu pun sama gak.. Opssttt sampai sekarang sebenarnya.. hihii
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 18 comments.. read them below or add one }

Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna December 31, 2013
bebudak ni pun seronok sangat kalau jumpa telefon..lagi2 telefon jenis ni..jarnag jumpa kan... hehehe
Ainim Suju Ainim Suju December 31, 2013
saya dulu masa kecik pun macam tu..hehe
syawalsimpsons syawalsimpsons December 31, 2013
kan semua anak suke main telefon kan
Mar Mansor Mar Mansor December 31, 2013
yela budak2..pantang nampak telepon..
Puan Mell Puan Mell December 31, 2013
sama ngan anak sy.. tp dia amik ganggang letak kt telinga kite. hehe
Ibu Lala Ibu Lala December 31, 2013
Anak anak.akk x heran tepon rumah ni. Dulu ms kecik.kecik dorang heran ngan henpon je. Skrg dah ada tab la bagai lagi la x heran.
Haryati Faizal Haryati Faizal December 31, 2013
kesukaan budak2, lagi remote tv pun lepa suka..
QasehnyaRania QasehnyaRania January 01, 2014
telefon n remote kan. hihi
ros_reeza ros_reeza January 01, 2014
telefon ni.. lama tak guna.. kat rumah mak pun dahtak dak ah jenis ni.. semua pakat guna hp je..
Cik Nur™ Cik Nur™ January 01, 2014
bila ingat2 balik...nur dulu pun suka main tepon..hehehe
Puan Kutu Puan Kutu January 01, 2014
mmg la telefon ni best sbb tu budak2 suka..afia hari tu wayar telefon wan kt kmpg dia tarik,dlm dok tgh dukung tu menyempat lagi..skang ni kt opis pantang lepa dia buat main
mama aryan mama aryan January 02, 2014
sama la dgn anak2 akak ina..blk kg je sibuk la dok main telefon
lizz lizz January 02, 2014
sama la ngan sara n uwais hobi suka main telepon...lepas suka no tekan2 nombor2 tah kemana dia mendail tapi bila dah 5 tahun ni talipon dia tak layan dah ...hehe
Mimi Azirah Mimi Azirah January 02, 2014
budak budak memg suka main telefon la kak ina..kalo balik umah mentua habis telefon kat umah mentua die men tekan tekan siap ckp hello hello..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 02, 2014
Salam K.Ina..

heheh.. betul2.. baik tepon umah ataupun public phone tu... panjang je tgn diotg menekan2..
Fiza Rahman Fiza Rahman January 03, 2014
Hehehe...sama ngan qhalif. Dpt remote pon di buatnya tipon.
Deqla Manjew Deqla Manjew January 07, 2014
hee.. bebudak kan.. deqla masa kecik2 ada bergmbr sambil pegang gagang telefon.. haha..
azizah :) azizah :) January 09, 2014
anak buah jijah masa kecik pon camtu.. sampai mak jijah marah..hehee yelah bila tak dail dia kan bunyi bipp kan..