Bedak & anak2 tak dapat dipisahkan

Anak2 memang suka sungguh main bedak kan... dari Alisha sampai Aqilah sama je... Pantang nampak bedak.. lepas tu adalah dia g tabur kat mana2 bedak tu...


Yang atas meja ni hasil kerjasama Alisha & Aqilah... Bila kene tegur, si kakak lari dulu sekali..


Tapi si adik ni kebal.. takda nak lari.. makin dipanjat meja tu adalah... hahha.. Konon nak tunjuk baik, nak sapu la bedak tu.. tapi tak sedar, yang bedak tu makin "berselarak" jadinya...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 13 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons December 18, 2013
muka tak bersalah kan di tunjukkan dek aqilah tu kan...kikikikikkikik
Nad MamaZN Nad MamaZN December 18, 2013
Hahaha..! Meja pun dipanjatnya
Zakwannayli xmain bedak
Klu main alamat kopak la mak asyik beli bedak baru jek
Hehe
Putri Putri December 18, 2013
Betul tu..anak.akak pun suka main bedak.cuma kalo dia tabur kt lantai kena mop cpt2.riso lantai licin dia yg jatuh nanti
Fiza Rahman Fiza Rahman December 18, 2013
Tau tak per. Sama lah dgn anak dara ku itu ina. Bukan suka main bedak jer, minyak rambut dan yg sewaktu dgnnya pon sama juga.
DYatie DYatie December 18, 2013
hhahaha. kan? sbb tu bedak ayah arissa simpan bebaik lepas pakai. kuikuikui.
lizz lizz December 18, 2013
saya dulu sara kecik2 memang suka nooo tabur bedak...dierang ni kalo duk diam ader jer kerja yang dibuat...hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania December 18, 2013
risau takut jatuh. bedak kn licin
Mas Zull Mas Zull December 18, 2013
assalamualaikum intan...betul tu budak2 mmg suka main bedak ni....cucu mama pun suka bila jumpa bedak habis ditumpahkannya...:)
Cik Nur™ Cik Nur™ December 18, 2013
amboii...siap panjat meja lagi tu..hehehe
mama aryan mama aryan December 19, 2013
hehehe...kelakar tengok aqilah, kebal sungguh tu.rilek je sapu bedah
Deqla Manjew Deqla Manjew December 19, 2013
setuju sgt.. anak buah deqla mcm tu gak ar.. kalo camni, alamatnya beli sebotol bedak sehari..kihkih..
azizah :) azizah :) December 19, 2013
hehehee suka bedak bertaburan..boleh lap2 meja gitu,.hehee
Myra Jay Myra Jay December 23, 2013
Seronok le tu dapat main bedak ;D
Nak putih melepak macam bedak tu kot :D