Bawah katil jugak jadi port favorite Aqilah!!

Aqilah ni memang minat betoi dengan bawah katil tu haa... Alisha & Aqilah sama naik.. Kadang tu kalau Aqilah tak masuk, Alisha panggil suruh masuk bawah katil.. kalau ada barang jatuh bawah katil.. budak bertuah 2 orang ni la tukang kutip... kadang saja je bagi jatuh... Tengoklah gambar atas tu u all... relax tak relaxnya anak dara saya tu bawah katil.. Kadang saya jadi tak tahu nak marah ke nak gelak... tapi saya ambik keputusan gelak... hahhahahha 
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 22 comments.. read them below or add one }

Mama Safiy Arfan Mama Safiy Arfan December 27, 2013
kena selalu bersihkan la bwh katil kalo mcm tu..memang susah bila katil jenis mcm ni kan..Hikhik..budak plak jenis pandai...suka meneroka.
syawalsimpsons syawalsimpsons December 27, 2013
suke tgk gelagat anak2 kan
fizafantagirO fizafantagirO December 27, 2013
teringat zaman kecik sy .suke duk bawah katil . pastu siap tutup ngan kain. wat macam khemah :p
Ann Ishak Ann Ishak December 27, 2013
sejuk kot bawak katil tu :)
fazitaismail fazitaismail December 27, 2013
ish ish ish anak dara nie..
bleh tahan jgk lasaknya yekk..haha
dah ada geng lagi pnjang akalnya ye..hihi
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah December 27, 2013
ufairah pula takut nak masuk bawah2 ni.. tak kire la bawah sofa ke.. kerusi ke.. sebab takut terhantuk..
maszmadi maszmadi December 27, 2013
macam comel je
macam suit je..
hehe
nita nita December 27, 2013
nasiblah katil kat rumah akak jenis tertutup, kalau tak rasanya sama jer kot ngan anak2 ina..sebab dulu masa anak2 baya anak ina, diorang suka main bawah meja..hihihi
Haryati Faizal Haryati Faizal December 27, 2013
seronok kot dok bwh katil tu
Jemari_Suri Jemari_Suri December 27, 2013
Hehe...main sorok2 kot ina
Ibu Lala Ibu Lala December 27, 2013
Port best tu. Dah la bwh katil tu lapang. Main aci nyorok lagi best.
Mimi Azirah Mimi Azirah December 27, 2013
Mse skola rndah port sy bwh katil kak ina..feel privacy sket
Cik Nur™ Cik Nur™ December 27, 2013
tudiaa..lepas bawah katil tu..hihihi
shahdiana shahdiana December 28, 2013
sabar jela anak dara kecik ni...nak tergelak saya tengok gambar ni...
tifa anvar tifa anvar December 28, 2013
senang keje maknya nak suruh sapu sampai hujung bawah katil tu
ros_reeza ros_reeza December 28, 2013
elok je doa duduk situ kan.. :)
azizah :) azizah :) December 30, 2013
ini sangat comel ok..hehhee gelagat anak2 menghiburkan hati..
Puan Kutu Puan Kutu January 02, 2014
kebanyakan budak mmg suka tempat sempit..bawah katil port paling best..cuma kena pastikan bawah katil tu sentiasa bersih la..macam ibu aiman afia ni rajin sikit..nk sapu setiap hari tak dan.hehe
mama aryan mama aryan January 02, 2014
sejuk agaknya bawah katil tu..itu yg relax doh bawah tu
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 02, 2014
salam k.ina..

heheh..tu diaaa.... best btl relaks bawah katil ye.. :p
Fiza Rahman Fiza Rahman January 03, 2014
Amboi. APa yg syok nya dok bawah katil tu aqilah ☺☺
Deqla Manjew Deqla Manjew January 07, 2014
amboii.. siap angkat kaki tu.. haha.. aqilah mmg suka tmpt2 tersorok eh..