Senyuman dari peminat sayur

Alhamdulillah saya dikurniakan anak2 yang memang sukakan sayur.. 2 beradik yang suka meratah sayur... Nasib baiklah Alisha & Aqilah ni suka makan sayur ratah camtu je.. tak perlu saya nak buat sayur2 tu jadi macam2 bentuk.. Dah la saya tak kreatif.. Opsttt sebenarnya lebih kepada malas kan, sebab prinsip saya, kalau kita tak kreatif tapi kalau kita usaha pasti menjadi yang tak jadi sebab MALAS @ CIPTA ALASAN..!! Tapi dalam bab ni, saya takda masalah walaupun saya cipta alasan sebab anak saya sangat senang bab2 makan ni.. takda nak cerewet... bagi alisha makan nasi kosong tanpa lauk tu pun, Alisha boleh kata ibu masak sedap.. ahhaha


Aqilah yang nak makan sayur bayam goreng... Sedekah sebuah senyuman yang manis untuk ibu yang tengah ready dengan kamera.. hahah


Anak2 saya ni suka makan sayur ikut abah dia la... saya dulu pun tak makan sangat sayur ni.. takda pun takpa, tapi sejak kawen, dah jadi suka plak... bukan pe, dah my dear ni jenis yang sayur itu adalah wajib dalam menu masakan dia... tu yang kami semua terikut (",)


Bukan main sedap lagi meratah... Dua beradik ni pantang jumpa sayur bayam.. Bayanglah, si aqilah baru ni saya nak suap nasi, tapi dia tak nak, nak ratah bayam... sampaikan saya kene selit nasi dalam bayam, bukan selit bayam dalam nasi.. heheh
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 18 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz December 26, 2013
like Faiqah... hehe... makan nasi dgn sayur pun ok je... :)
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna December 26, 2013
habit yang baik bermula dari mak bapak.. bagus ajar diorang makan dari kecik.. nanti takde lah memilih..
msredcheesecake msredcheesecake December 26, 2013
anak akk payah beno nak swoh makan sayur... ikut bapak dia...hhee
Lynn Damya Lynn Damya December 26, 2013
alahai~~senang betul dpt anak2 yg senang makan sayur mcm ni kan..selalunya budak2 mana lah nak makan sayuran, ayam n telur je lah yg diorg nak, haha
syawalsimpsons syawalsimpsons December 26, 2013
alhamdulillah suke makan sayur...anak2 sue si syawal tak suke...so far izz nampak suke jugak makan sayur..kasi je sayur apa..eh lain betoi muka aqilah bila senyum sampai ke telinga dengan tak senyum tu kan
Masya Masya December 26, 2013
GRRR GERAM SGT DGR AMIR TAU .. XMOO MKN SYUR BERDAUN SEJAK KAWAN DIA SAIKOOO SYUR DAUN KOTOR ADE ULAT .. SEYES GERAMM DIBUATNYA.. NI PELAN² AJAR BLK .. SABUR LOBAK, KACANG PANJANG OK JER.. SAYUR BERDAUN DIA PAYAH ..
Sally Yatiey Sally Yatiey December 26, 2013
Sukanya Aqilah makan sayur ;D hee
Puan Kutu Puan Kutu December 26, 2013
bagus aqilah suka makan sayur..aiman masa baya aqilah jgn kata sayur,segala benda tak nak mkn..skang dh mkn,segala benda plak tak tolak.haha
Mimi Azirah Mimi Azirah December 26, 2013
kemain suke muke die dpt mkn sayur
Cik Jue Cik Jue December 26, 2013
makan sayur macam makan biskut
Aisy Nasiha Aisy Nasiha December 26, 2013
hihi..comelnya gambar pertama aqilah tu... snyum nampak gigi.... haa...bagus suka makan sayur...
Cik Nur™ Cik Nur™ December 26, 2013
bagusnya aqila.. :)
jarang la budak2 suka sayur...
azizah :) azizah :) December 30, 2013
bayam bagus untuk tambah darah.. bagus aqilah makan!
mama aryan mama aryan January 02, 2014
seronoknya anak2 makan sayur
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 02, 2014
salam k.ina..

alhamdulillah..gemarkan sayuran2..
cma segan dgn faiz sbb dia suka mkn sayur brokoli tu.. kalu cma? hahah.. :p
Fiza Rahman Fiza Rahman January 03, 2014
Baguslah suka makan sayur.