Kelebihan minum guna botol susu

Dulu2 saya adalah beli botol susu.. sajalah beli.. dah anak orang lain minum susu dalam botol susu, so saya nak bagi jugak... ahhahhah... Tapi takda maknanya... botol susu tu beli sekadar nak bagi ada je kat umah... Yela, anak saya ni kan direct BF, so, mana nak reti minum guna botol susu.. Kalau minum pun, dorang tak reti minum baring macam orang lain, tapi duduk...


Time ni, saya sajalah bagi Aqilah try guna botol susu kakak dia.. saja gedik2 nak bagi tapi letak air masak je pun... kejap je anak saya ni buat gaya macam nak hisap...


Last2, tu diaaaa.... dia g tuang air masak tu atas lantai... bagus betoilah anak saya yang pandai ni... Dah ibu bagi botolkan.. saya nak minum dalam gelas... kira ni kelebihan untuk saya la.. saya boleh main air....
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 17 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine December 19, 2013
hahaha aqilah..akal dia macam2
syawalsimpsons syawalsimpsons December 19, 2013
sama ngan izz ni bagi botol pon banyak main macam ni la...kalo duduk taska je elok je dier kan..melainkan kalo dier lapar sangat kan...
msredcheesecake msredcheesecake December 19, 2013
alahai aqilah... buat main pulak... bagilah minum dlm gelas
Sweetmama Sweetmama December 19, 2013
hehe..,yelah dia x biasa guna botol, ibu dia bg jgk..
Tihara Tihara December 19, 2013
comeynya dia, budak2 memang suka main air kan ina :)
Deqla Manjew Deqla Manjew December 19, 2013
hahahaha... kelebihan utk aqilah boleh main air.. ;p
Shima Salleh Shima Salleh December 19, 2013
sama la afiq pun dulu tknak.. ajar sikit2.. skrg dia nak guna puting yg lebar pulak. Puting biasa takmo huhuhu...
Tp bagus minum guna botol sbb anak2 tak terhembus nafas/udara dlm air.. kan tak elok katanya.. Selain tu masing2 ada botol air sendiri utk isi air masak.. Beli yg berstraw :)
Noor Atikah Ramli Noor Atikah Ramli December 19, 2013
hahahahhaaha ! pandainyaaa aqilah :D
azizah :) azizah :) December 19, 2013
hahahaha cerdikk ini budakkk!
Cik Nur™ Cik Nur™ December 19, 2013
hee..dia pun pelik kenapa tetiba ibu bagi botol.. :)

Mimi Azirah Mimi Azirah December 20, 2013
Hahaha..aqilah suka main titis air ye
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ December 20, 2013
salam k.ina..
alhamdulillah....bagusnya aqilah ni..
cma tgh pening pale nk pisahkan anak2 dgn botol susu..tahun depan kakak seri nk tadika dah..
fening...@_@
Maria Firdz Maria Firdz December 23, 2013
hehe.. gtu dah bila lepas minum... :)
Fiza Rahman Fiza Rahman December 23, 2013
Hehehe...qhalif pon suka tonggang botol mcm tu. Bukannya minum. Main jer lebih.
ros_reeza ros_reeza December 23, 2013
hahhaha.. bergurau pulak Kak Ina ni kan..