EPHYRA membantu tingkatkan tahap kesuburan kita untuk mengandung..!!

U all jangan muak dengan citer EPHYRA tau... Saya kalau dah teruja dengan sesuatu barang.. camginilah jadinya.. Testimoni diri sendiri untuk kotak ketiga tunggu minggu depan saya publish yer.. (",) Saya sungguh2 tak sabar nak karang entry & publish cite ni bagi u all baca... puncanya bila saya dapat tahu pasal kelebihan EPHYRA berkaitan ni, terus tingat kat u all.. rakan2 kesayangan saya yang sedang berusaha untuk dapatkan anak.. tak kiralah samada nak tambah anak or baru nak dapatkan anak..

P/s : Sorry kak Amiza.. nama akak yang saya save EPHYRA tu tak cukup ruang.. tu yang tulis EPHYR.. hihi

EPHYRA MEMBANTU TINGKATKAN TAHAP KESUBURAN KITA...!!..  U all baca screenshot dari pengasas EPHYRA tu... Saya tanya Kak miza berkaitan orang yang plan nak mengandung boleh minum ke tak... Nah, itu jawapan kak Amiza.. Siap gtau ada blogger yang dah mengandung selepas 4 tahun mencuba...!! Dia try EPHYRA 3 bulan je terus lekat...! *Ohya, sorry saya terpaksa tutup nama blogger yang lagi sorang tu.. tunggu dia sendiri yang war2kan dekat blog dia nanti (",)

Kan saya dah cakap yang EPHYRA ni memang best..!! ALL IN ONE..!! nak tambah susu badan pun boleh, nak tinggikan tahap kesuburan pun boleh, nak kulit glowing ke flawlees pun boleh, nak kulit cerah pun boleh, nak hilangkan alergik gatal2 pun boleh, nak atasi masalah sakit sendi ke migrain ke pun boleh, nak atasi masalah senggugut pun boleh, nak rapatkan hubungan kelamin suami isteri pun boleh, nak ketatkan apa yang longgar pun boleh.... Ya Allah.. banyak sungguh kebaikan EPHYRA ni... kalau taip semua kat sini, mau lambat entry saya ni publish.. hahhah bayanglah sayang2 saya ni sekalian... U all hanya perlu labur RM100++ je sebulan, u all dapat hasil yang kebabooommmmmmmmmmmmmm...! U all tak perlu nak beli produk asing2... tak perlu beli satu produk untuk cantik, satu produk untuk ketat yang longgar, satu produk untuk subur, satu produk untuk tambah susu.. tapi u all hanya beli satu produk sahaja semua khasiat tersebut..!! Sangat jimat..!!

Haa lupa, nak gtau lagi satu, saya ada terbaca satu screenshot wassup dekat salah sorang yang jual EPHYRA tau, ada cutomer dia wassup gtau SELEPAS DIA MINUM 3 KOTAK EPHYRA, DIA DAH MENGANDUNG.. DIA PUN TAK SANGKA SEBAB DOKTOR CAKAP DIA TAK BOLEH PREGNANT SEBAB DIA ADA MASALAH...!! Nampak tak wahai sayang2... jangan berhenti berusaha.. itu hanya kata doktor, manusia macam kita..!! Kalau kita berusaha, InsyaAllah akan ada hasil (",) Ohya, saya tak berani nak copy paste wassup tersebut ke dalam blog saya... lagipun itu testimoni dari pelanggan dia.. risau jika berlaku sesuatu di masa akan datang.. tapi saya tetap nak selitkan link WASSUP tersebut dalam blog saya untuk u all tengok... masing2 berbisnes.. masing2 ada rezeki.. mana tau dengan selitkan link dia di blog saya ni, saya dapat bantu bisnes dia jugak ke kan.. (",) KLIK SINI UNTUK TENGOK WASSUP TERSEBUT..

Berbalik pada wassup dari Kak Amiza tadi, saya nak tambah sikit... saya rasa macam nak menangis pun ada bila baca wassup tu.. rasa nak menangis sebab saya pun rasa teruja.. bukan apa u all, saya dapat rasa macamana seseorang yang tunggu2 untuk mengandung akhirnya berjaya mengandung.. pasti mereka sangat gembira kan... teringat adik saya, dia dah nak masuk 8 tahun kawen tapi takda anak... dengan keadaan dia yang lumpuh sekarang ni... adakah mungkin untuk dia merasai perasaan untuk menjadi seorang bapa... emmmm takdir dah tertulis untuk dia... U all yang masih sihat ni, hargai masa yang ada.. usahalah untuk dapatkan anak.. jangan sesekali putus asa..!! Andai kata dah banyak produk u all try, tapi masih belum berhasil, jangan sesekali salahkan produk.. sebab produk tu "hadir" sekadar untuk membantu.. yang memberi hasil samada berkesan or tak.. berjaya or tak, itu kerja TUHAN.. kita sebagai hamba, jangan pernah mengalah & jangan pernah merungut...! ingatlah sayang... apa yang kita pikir ianya terbaik untuk kita belum tentu ianya terbaik, apa yang Tuhan dah "bagi" dekat kita tu lah yang terbaik untuk kita...



Kalau ada antara u all yang nak try EPHYRA ni, bolehla PM saya tanya harga.. jangan risau.. harga yang saya bagi adalah harga kasih sayang.. lebih murah dari pasaran.. harga ni jugak bukanlah harga promosi tapi memang saya letak harga tu.. nak kurang lagi mungkin tapi kalau nak mahal lagi dari tu tak mungkin.. (",)

U all jangan risau, rasa dia sangat2 sedap.. Tengoklah wassup dari Mimie tu.. bukan main lagi dia teruja.. hihii.. Ohya, EPHYRA ni ada jugak yang trial, kot2 u all tak berani nak beli yang banyak terus ke kan.. yang trial pun ada.. 10 saket.. & yang normal tu ada 30 saket untuk sebulan... PM saya untuk tahu lebih lanjut lagi pasal EPHYRA...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 16 comments.. read them below or add one }

Cik Rose Cik Rose December 24, 2013
Kak Ina... hihi.. da baca dah semua tu.. thanx.. yang penting usaha kan:) Rezeki Allah yang tentukan... tak sabar nak tunggu My Ephyra :)
Unknown Unknown December 24, 2013
bagus ephyra ni ye..akak selalu gak dgr tp tak penah try pun
Mimie Mimie December 24, 2013
hahaha....adoi kak ina wassup ai pun de jugak ke..hahaha..nti tgu sy up entry testimoni ephyra
Mimie Mimie December 24, 2013
kak ina sy rse sy tau sape blogger tuh..hehehe
Lynn Damya Lynn Damya December 24, 2013
Salam, hahahaha adoi gaya akak bercerita, rasa nak cepat kahwin so that boleh try Ephyra ni, hihi..owh btw akak, ini mmg produk utk org yg dah berkahwin je kan? sbb sy mcm konfius sikit..erk dan lagi satu, hebat betul produk ni, byk testimoni yg berjaya, apa ramuan yg dia guna ya? begitu berkesan betul :D
IntaNBerliaN IntaNBerliaN December 24, 2013
@Lynn Damya

bkn utk org yg dah kawen je... tp ank dara pun blh... ia sesuai dari yg umur 20 tahun.. :-)
Maria Firdz Maria Firdz December 24, 2013
Alhamdulillah... usaha tangga kejayaan... apa2 pun semua nya dari Allah untuk hambaNya yg berusaha... tahniah bg mereka yg serasi dgn produk ni.. :)
Unknown Unknown December 24, 2013
mmg hebatt produk ephyra ni.. mula2 jijah nak guna la.. takpe nak habiskan shaklee dulu..hhee
Miss N™ Miss N™ December 24, 2013
alhamdulillah...seronok baca feedback kan. :)
Unknown Unknown December 25, 2013
Akak ketinggalan zaman ni dik... sibuk nak pindah sampai lama tak menjengok kesini...

Unknown Unknown December 26, 2013
mcm berminat pulak bila ina kata khasiatnya smua dlm 1 produk.. x perlu set2 bagai..
Masya Masya December 26, 2013
alhamdulillah rezeki masing²kan.. tetiba nak tanya ina pakai lenovokan.. camne ina buat princreen ni .. huhuhuhu nak buat guna tab sy x reti².. cari tutorial x jumpe².. ke sy yg x perasan.. nanti bg tau yer..
Unknown Unknown February 17, 2014
teruja pulak tgk testimoni diorang ihihih
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 22, 2016
boleh wasap saya di nombor 013-530 9850