Doktor nak cek Pak Ngah


Eh, apa nama yang Alisha guna tu ek?.. Dan2 time nak buat entry ni plak saya terlupa nama dia... Takpala, terus kepada story la... Hari tu masa g hospital, kan ramai nurse & doktor pakai camni... So, balik umah, Alisha pakai yang saki baki ada dekat umah parent saya tu... Alisha cakap, "Doktor nak cek pakngah"... kiranya macam dia tu doktorla, so dia nak bagi rawatan dekat pakngah dia.... hihii.. InsyaAllah sayang... kalau Tuhan izinkan, pasti ianya berlaku.. Mana tau kot2 Alisha bakal jadi doktor ke kan.. doktor pakar... dapat tolong insan2 lain, biar dorang tak merasai perasaan "takut" seperti yang saya pernah rasa dulu...(^_^)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons December 16, 2013
insyallah moga doa ibu alisha tecapai kan..ammmiinnnnn
Shima Salleh Shima Salleh December 16, 2013
hehehehe.. comel.. insyaallah Alisha
Mimi Azirah Mimi Azirah December 16, 2013
In shaa Allah semoga satu hari nanti Alisha jd doktor
Mimi Azirah Mimi Azirah December 16, 2013
Kak ina nti wassup no kak ina kat sy ye...nk bli ephyra nti..hahaha..no sy de kat side bar blog
lizz lizz December 16, 2013
amin...auntie jugak doakan elisha jadi dokter..ken arajin2 balajar tau alisha
Kesuma Angsana Kesuma Angsana December 16, 2013
hehehe dah ada minat ke arah tu... done nuffnagx2 yer
mama aryan mama aryan December 16, 2013
inshaAllah..moga alisha dpt jadi doktor satu hari nanti,sapa tau kan
Mas Zull Mas Zull December 16, 2013
assalamualaikum intan...inshaAllah...
Cik Nur™ Cik Nur™ December 16, 2013
insyaAllah...satu hari nanti...Doktor Alisha.. :)
Deqla Manjew Deqla Manjew December 17, 2013
best jugak yer panggilan doktor Alisha tu.. hihi.. aamiin..
azizah :) azizah :) December 17, 2013
inshaa Allah alisha.. moga alisha yg bijak pandai ni berjaya jadi seorang doktor