Asal bunyi moto


Aqilah kan, kalau dengar je bunyi moto.. Mesti dia sebut "abah.. abah".. lepas tu terus menuju ke arah pintu... Tapi untuk gambar ni... bila dia ke arah pintu, alih2 bukan abah dia.. orang lain.. Kalau kita balik kerja pastu nampak anak berdiri depan pintu sambil senyum & jerit panggil kita... seronokkan... hilang segala penat bekerja.. Moga2 rakan2 saya yang lain pun berkesempatan untuk merasai saat ni.. Moga dimurahkan rezeki u all untuk bergelar parent.. InsyaAllah..
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 10 comments.. read them below or add one }

Mimi Azirah Mimi Azirah December 17, 2013
alolo..pandai aqilah..bunyi moto je die pikir abah die dah balik..
syawalsimpsons syawalsimpsons December 17, 2013
kan memang seronok..bila panggil anak dari taska..nampak dorang seronok tgk kiter..tak penah la tgk syawal N izz amik dorang dari taska muka masam...mesti muka seronok..kalo demam pon sama..
Sya Nadia Sya Nadia December 17, 2013
iyela..teringat masa kecik dulu..kalau bunyi kereta je, laju je lari kat pintu nak tunggu abah balik..
QasehnyaRania QasehnyaRania December 17, 2013
tau xpa.
aamiin

hbis bunyi moto sapa tu aqilah. hihi
Masya Masya December 17, 2013
AMIN.. INSYAALLAH.. X SEMUA ORANG BERPELUANG MERASAINYA...
Deqla Manjew Deqla Manjew December 17, 2013
rindu sgt yer kat abah.. smua bunyik moto dia ingatkan abah dia blk..hihi.. teringat masa kecik2, asal arwah ayah deqla blk, mesti deqla menjerit " yeay2 ayah balik.. " huhu.. smuanya tinggal kenangan..
Shima Salleh Shima Salleh December 17, 2013
hahahaha.. biasa la anak2..
BUjang2 shima bukan takat motor, lori surat khabar lama, lori tilam, lori sampah.. asal lori je jenguk tingkap hehehehehee...
Tp lama2 mereka dh kenal bunyi motor ayahnya..
azizah :) azizah :) December 17, 2013
seronok kan.. xsabar nk tunggu hakimi besar..hehe
Cik Nur™ Cik Nur™ December 18, 2013
mcm kita kecik2 dulukan kak..hehehe