My Precious Part 2 - Aqilah

Kalau sebelum ni MY PRECIOUS - ALISHA, hari ni, Aqilah plak... Cepat betoi Aqilah ni membesar... Pandai berjalan umur 9 bulan lebih, tu yang segalanya terasa cepat..


22/05/2013 - 7 bulan comel je Aqilah menjeling


23/06/2013 = 8 bulan


21/07/2013 = 9 bulan


23/08/2013 = 10 bulan... suka sangat dengan gambar ni sebab terserlah keruncingan dagu Aqilah... geram je rasa...


23/09/2013 = 11 bulan.. baru lepas mandi, tu yang bedak bertempek.. hihii


22/10/2013 = gambar umur setahun... dia bangun pagi, saya terus snap...

My Precious Part 1 - Aqilah

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 19 comments.. read them below or add one }

Azlina bt. Azis Azlina bt. Azis December 19, 2013
dah blh tambah lagi tu haha
nita nita December 19, 2013
cepat je masa berlalu dah setahun lebih dah rupanya Aqilah..

comel jer dia... ^_^
lizz lizz December 19, 2013
dah besar aqilah ni tau...
cepat dia membesar ..kejap jer masa berlalu..
yang penting dagu tetap runcing cam ziela jalil kan...
Ema Johari Ema Johari December 19, 2013
moga membesar dengan sihat..
syawalsimpsons syawalsimpsons December 19, 2013
nampak lain bila aqilah bangun tido kan..kikiki..cumil...
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna December 19, 2013
cepat je kan anak anak membesar.. dah nak setahun aqilah..
QasehnyaRania QasehnyaRania December 19, 2013
alolo. so sweet :-)
a’aaa kn. dh nmpak dagu runcing aqilah
Sweetmama Sweetmama December 19, 2013
itulah, skjp je anak2 ni membesar, setahun dah aqilah ye..mmg sgt comeii..:)
Deqla Manjew Deqla Manjew December 19, 2013
deqla tgk aqilah ni lebih lasak dari alisha.. aktif sungguh... muka aqilah pun iras2 ina.. tp x tau la pndgn org lain.. ni bg pndgn deqla le.. hihi
Mas Zull Mas Zull December 19, 2013
assalamualaikum intan..sekejap jer dah besar yer...:)
azizah :) azizah :) December 19, 2013
alahai comelnya aqilah..makin hari makin cerdik!
Cik Nur™ Cik Nur™ December 19, 2013
comei..!

Nur suka tgk budak2 betepek bedak.. :)

nampak comei jee. :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ December 20, 2013
salam k.ina..

alhamdulillah...
makin mmbesar dgn sihat sidagu runcing ni..
smoga mmbesar dgn sihat ye sayang... :)
ros_reeza ros_reeza December 23, 2013
rasa sekejap je dah membesar kan :)