Aqilah si budak berani


Firstly nak cakap abaikan barang2 yang tak bersusun dekat rak tu yer.... Anak saya punya kerja.. dorang guna main masak2...!.. 

Anak yang cerdas ni ikut kakak dia la tu... Alisha kalau nak ambik sesuatu dekat para yang paling atas, dia akan panjat kerusi... Aqilah pun dah dapat akai la... Yang tak boleh tahan tu, kerusi plastik tu haa Aqilah guna... Apa cite si Aqilah ni berani sungguh! Bukannya rendah.. 

Saya mula2 tengok rasa nak pengsan.. Rasa je la tapinya.. sebab tu sempat lagi ambik kamera tangkap gambar Aqilah... ahhaha.. Adoiiii....

P/s : Petang semalam adik saya dah keluar wad

{ 24 comments.. read them below or add one }

fazitaismail fazitaismail December 12, 2013
lelok alisha oiii..
risau ler..
tgk kaki dia pijak tu mcm sipi2 je..
risau jekk tgk hihi..

alhamdulillah semoga adik awk cpt2 baik ye..
syawalsimpsons syawalsimpsons December 12, 2013
eh nampak aphyra di situ la..kikikiki....berani sungguh aqilah ni yee....
mama_ka0ri mama_ka0ri December 12, 2013
dia pandai sebab ikut kakak dia..

utk adik ina..Alhamdulillah..moga cepat sembuh..
Mas Zull Mas Zull December 12, 2013
assalamualaikum intan..semakin besar n dah panjang akal die yer...:)
Kesuma Angsana Kesuma Angsana December 12, 2013
singgah jgk kejap cuti2 ni !
Jemari_Suri Jemari_Suri December 12, 2013
Kena slalau tengok ni ina...kot terjatuh plak nti...dh pandai kaki kata org lama2 hihi
IbuNoey IbuNoey December 12, 2013
cerdik akal sungguh..mesti dok tengok alisha buat,tu yg nak try jugak tu..hehe..budak-budak..

adik akak dah keluar wad ye?al-hamdulillah..tak sabar nak tengok perkembangan seterusnya..
Ema Johari Ema Johari December 12, 2013
hati-hati aqilah tau..cerdik sungguh aqilah ini..otaknya berjalan dan ligat sangat
dela dela December 12, 2013
baik2 Aqilah... nanti jatuh... jaga2 ye.. :)
MamaFarah MamaFarah December 12, 2013
hehehe..seriau kan..kalo anak saya plak suka main air kat sinki..
Sutera Syifa Sutera Syifa December 12, 2013
aqilah dh besar..lama tak dtg sini..
DYatie DYatie December 12, 2013
Hahaha. Sempat lagi kan nak ambil gambar. Hihi.
QasehnyaRania QasehnyaRania December 12, 2013
alhamdulillah
smga baik baik aja ye
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin December 13, 2013
Eh2, dia nk ambil apa tu. Hati2 kak, jaga diorang. Takut ambil cawan kaca ke pe, tkut pecah nt
ct kektus ct kektus December 13, 2013
yg penting botol susu tuu tak tinggal langsung. hehee
Haryati Faizal Haryati Faizal December 13, 2013
bagus aqilah ni, cergas dan cerdas...
Fiza Rahman Fiza Rahman December 13, 2013
Aqilah...hati2 tau. Hehehe...
azizah :) azizah :) December 13, 2013
budak bijak ni.. mane kenal erti takut..hehe
Mimi Azirah Mimi Azirah December 14, 2013
Sy tgk pn dah seriau

P/S kak ina kabinet dpur kak ina tuh sme mcm kabinet dpur sy..hehehe
Deqla Manjew Deqla Manjew December 17, 2013
ish.. seriau tgk la.. berani sungguh ini budak.. haihh..