CLINICELL ORAL SKINCARE - Anti Aging & Whitening Essence

Sekarang ni macam2 produk kecantikan yang ada di pasaran... Tak kiralah samada jenis yang nak kene tempek2 kat muka ke.. nak kene telan ke.. nak kene minum ke.. semua ada.. terpulang dekat kita yang mana satu menjadi pilihan... dah kata banyak sangat produk dekat pasaran kan, so, saya nak kenalkan dekat u all lagi satu produk jenama CLINICELL yang baru je dilancarkan pada 15/11/2013.. CLINICELL ORAL SKINCARE - Anti Aging & Whitening Essence.. Sebuah produk kecantikan yang kita guna secara oral.. dengan kata lain, kita kene bancuh & minum... 





Untuk pengetahuan u all, CLINICELL ORAL SKINCARE menggunakan ekstrak sumber semulajadi yang berkualiti tinggi dan "salah satu Anti Aging yang terhebat".. Antara kandungan CLINICELL ORAL SKINCARE ialah Hydrolyzed Kolagen, AstaREAL P2AF Astaxanthin, Ceri Acerolla, 13 Vitamin dan 11 Mineral yang diperlukan oleh badan kita.. Ohya, "salah satu Anti Aging yang terhebat", u all tahu tak apa tu??.. ia adalah AstaREAL P2AF Astaxanthin... salah satu bahan aktif anti penuaan dan pemutihan kulit yang terhebat di dunia... Ini bukan cakap kosong yerr... sebab ia dah dibuktikan melalui kajian... hasil kajian menunjukkan AstaREAL P2AF Astaxanthin 6000 kali lebih kuat dari vitamin C¹, 800 kali lebih kuat dari CoQ10¹, 550 kali lebih kuat dari Vitamin E², 75 kali lebih kuat dari Alpha lipoic acid¹ & 40 kali lebih kuat dari Beta Carotene³... Tu diaaa... hebat tak hebatnya CLINICELL ORAL SKINCARE.. (",).. Opsttt kalau sayang2 saya ni tak percaya, u all boleh semak di webstite pengeluar AstaREAL P2AF Astaxanthin untuk tengok keputusan ujian tu...




CLINICELL ORAL SKINCARE diformulasikan oleh Ketua Penyelidikan dan Pembangunan Clinicell Mejar (Dr) Nur Haliza Mohamad Najib Bersara MD (UKM).. Beliau telah buat penyelidikan berkaitan ekstrak dari tumbuh-tumbuhan dan juga sumber semulajadi untuk menghasilkan produk yang terbaik, 100% selamat dan tiada kesan sampingan.. Kadar keberkesanan produk CLINICELL ORAL SKINCARE adalah tinggi.. mana taknya, CLINICELL ORAL SKINCARE ni menggunakan bahan yang bermutu tinggi dan antara yang terkuat di dunia.. Bahan aktif dia plak dari sumber semulajadi yang berkualiti tinggi dan diimport.. of course lah hasilnya pun terbaikkkkk!! dok gitu?... (^_^)

Berkaitan status halal, u all jangan risau, CLINICELL ORAL SKINCARE disahkan halal oleh JAKIM & kilang dia plak berstatus GMP.. Kalau u all guna CLINICELL ORAL SKINCARE, jangan risau kot2 muka putih tangan hitam ke.. kot2 muka tegang leher kendur ke.. tak payah duk risau yer sayang-sayang.. sebabnya CLINICELL ORAL SKINCARE memberi kesan anti penuaan & pemutihan kulit ke seluruh badan.. Yela, dah CLINICELL ORAL SKINCARE di ambil secara oral @ minum... Yang lagi nak buat ia bertambah berkesan sebab kadar penyerapan dalam badan yang tinggi!!




Khasiat CLINICELL ORAL SKINCARE ni memang banyak antaranya anti penuaan, menggalakkan penghasilan kolagen, memutihkan kulit, meremajakan kulit, menganjalkan kulit, melundungi dari sinaran UV, melembapkan kulit, mengurangkan kedutan dan garis-garis halus, mengurangkan jeragat kulit & jerawat, menyihatkan badan, membantu menguatkan rambut, mengurangkan masalah sakit sendi dan otot, menguatkan kuku rapuh, mengeluarkan toksin dalam badan dan membantu mencegah penyakit kanser dan juga penyakit lain yang berkaitan dengan sel seperti parkinson & strok.. Wah, banyak sungguh khasiat dia ni.. makin cantik & makin sihatlah kalau u all minum CLINICELL ORAL SKINCARE..    


Untuk pengetahuan u all jugak, CLINICELL ORAL SKINCARE tengah promosi tau sekarang ni.. Memang elok sangatlah u all yang berminat tu rebut peluang time harga tengah promosi ni... Harga sebenar untuk semenanjung RM145 & harga Sabah Sarawak RM160 sekotak.. Tapi harga selepas promosi untuk semenanjung RM120 & sabah sarawak RM130.. harganya murah jika dibandingkan dengan produk lain yang diimport dengan kualiti yang setara.. 



Sekotak CLINICELL ORAL SKINCARE ada 15 sachet.. kita hanya minum 1 sachet sehari iaitu pada waktu malam sebelum tidur.. Ia perlu diamalkan setiap hari kerana proses penuaan dan degeneratif adalah berterusan.. Ohya, bab kesan plak, ianya berbeza pada setiap orang tau.. Yela, setiap orang kan mempunyai kadar metabolisma, berat badan, warna kulit dan gaya hidup yang berbeza.. CLINICELL ORAL SKINCARE sesuai untuk semua jenis kulit tau u all.. Pasal cara penggunaan, mudah je.. u all hanya perlu larutkan sepeket CLINICELL ORAL SKINCARE ke dalam air, goncang2 @ shaker & terus minum... Ingat tau.. minum pada waktu malam sebelum u all pergi masuk tidur.. CLINICELL ORAL SKINCARE ni berperisa oren.. kira sedaplah.. takdalah rasa macam ubat..

Kalau u all berminat nak beli CLINICELL ORAL SKINCARE , u all boleh buat pembelian secara online di http://www.clinicell.com.my/ dengan harga promosi WM RM120 dan EM RM130 sekotak. Pembelian secara pakej juga disediakan (rujuk gambar di atas).. Shaker akan diberikan secara percuma selain penghantaran jugak adalah secara percuma..


Haaa ada berita baik untuk u all yang minat dengan bisnes... CLINICELL sedang mencari Rakan Stokis, Rakan Pengedar, rakan Online Shop & Rakan Dropship Agent.. So, kalau u all berminat untuk jadi rakan niaga CLINICELL ni, u all boleh terjah CLINICELL untuk daftar or hubungi hotline 03-4161 8199 untuk bertanya or mengetahui lebih lanjut berkaitan Rakan niaga ni.. Selain tu, u all jugak boleh follow Instagram Clinicell & Fanpage Clinicell untuk tahu lebih banyak lagi maklumat pasal CLINICELL ORAL SKINCARE 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 10 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons December 03, 2013
pandai ina promote..kikikiki...sue pon jadi macam suke pulok...tp macam nak try ephyra dulu la..tp pulus tu PK balik,..nnt la
PERMATABIRU PERMATABIRU December 03, 2013
jemput join GA saya
http://permatabiru0310.blogspot.com/2013/12/ga-2013-by-permatabiru.html
QasehnyaRania QasehnyaRania December 03, 2013
betul tu
mcm mcm skrg ada.hihi
ina, su ada share kat n3 hari ni.doa ketika anak banyak menangis
ni linknya:

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/12/doa-ketika-anak-banyak-menangis.html

Mimie Mimie December 03, 2013
sy tau gak psl nih tp nk stay dgn satu produk dlu...takut cmpur2 nti rosak sistem organ dalam bdn
Unknown Unknown December 03, 2013
macam menarikk je ni..
haryati haryati December 04, 2013
buat sponsored post dah ye..tahniah
ajumohit ajumohit December 04, 2013
ini sponsored post ke ina? aah betul tu mmg byk produk kecantikan skrg ni, klu sesuai bolehla try kan
Unknown Unknown December 04, 2013
ada baca kat blog ayujean baru2 ni.. hihi
Puan Kutu Puan Kutu December 08, 2013
baru dengar produk ni..sekarang ni mmg macam2 produk ada..tinggal kira duit je.hehe