Ayam Upin Ipin menjadi punca muka Alisha bulat


Bulat gete dah muka si Alisha ni haa... Duk nak makan ayam upin ipin je kojenya.. nasib bukan ayam kat restoran upin ipin tu.. tapi ayam bahagian peha tu dia panggil ayam upin ipin... Kuat betoi pengaruh upin ipin ni tau.. sampai mengigau2 pun sebut ayam upin ipin...
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 32 comments.. read them below or add one }

Mas Zull Mas Zull December 13, 2013
assalamualaikum intan...hehheee budak2 mmg suka dgn cerita upin ipin ni hinggakan ayamnya pun jadi ikutan yer...;)
Aisy Nasiha Aisy Nasiha December 13, 2013
Ha... takpe alisha comel walaupun bulat gote mukanya.. sedap ayam ibu masak ye..
msredcheesecake msredcheesecake December 13, 2013
kalau ayam tu sy pon suka....
Jemari_Suri Jemari_Suri December 13, 2013
La ingat ke restora upin ipin tadi...hihi
Jemari_Suri Jemari_Suri December 13, 2013
La ingat ke restora upin ipin tadi...hihi
Shima Salleh Shima Salleh December 13, 2013
takpelah berisi sikit pun tetap nampak comey
Mama Idlan Irsyad Mama Idlan Irsyad December 13, 2013
haha.. lawakla alisha nih.. sampai ngigau..
Sayangku Zie Sayangku Zie December 13, 2013
dah bolat.. Dania pun sukamakan ayam upin ipin tapi tak bolat2.. huhu
MamaFarah MamaFarah December 13, 2013
betullah..anak2 saya pun suka bahagian peha.. Pengaruh upin ipin jugak kot..hahaha
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna December 13, 2013
haha..sampai ngigau tatahan tu..
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin December 13, 2013
haha lawakla Alisha ni. Jenuh la asyik nk mkn ayam je :D
Sya Nadia Sya Nadia December 13, 2013
bulat pun tetap comey anak dara ni.. :)
anitadiana anitadiana December 13, 2013
sama lah anak kak ita si arisya ..catun upin ipin aje yg dia suka dan minat..yg lain tak minat pun....boleh hafal dailog tu...
Fiza Rahman Fiza Rahman December 13, 2013
Ha'ah, nampak bulat ☺☺
Mrs Velentine Mrs Velentine December 13, 2013
alhamdulillah membesar dengan sihat
nurul husna nurul husna December 13, 2013
Ayam upin ipin tu sedap ke kak? nanti irfan dah besar nak bwk dia makan kat situ la
mama_ka0ri mama_ka0ri December 13, 2013
hihi...sama ngan anak no 2 kita..bghn peha kalu ayam goreng dia panggil ayam upin ipin..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 13, 2013
rasa sedap sgt tgk upin ipin mkn..hihi
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 13, 2013
oh.. dia mmg twrkaN voucher kak =)
azizah :) azizah :) December 13, 2013
haaah bulattt muka alisha ni... comel pulak!
Abe Mirul Abe Mirul December 13, 2013
Haha! Ayam upin upin? Ingatkan apa tadi. Takpe la dik. Makan je. Kalau mak marah, bagitahu pakcik. Eh, abang. Hehe.

:)
Cik Nur™ Cik Nur™ December 14, 2013
hehehe,mmg nmpk bulat...
BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN December 14, 2013
salam hujung minggu...hehe, pengaruh upin ipin dimana2...samalah zarif punnnn.. :)
Mimi Azirah Mimi Azirah December 14, 2013
Hahaha..memang bulat dah kak ina muke.alisha nih...
tifa anvar tifa anvar December 15, 2013
salam,
comel gambar alisya nie
http://iamtifa.blogspot.com/2013/12/hujan.html
umi alya umi alya December 15, 2013
samalah ngan Alya, makan ayam upin & ipin jer.. adik beradik yg lain terpaksa mengalah..
Masya Masya December 16, 2013
iyerlah pipi alisha dah makin tembam.. muka pun dah membulat mcm abg amir..
Kesuma Angsana Kesuma Angsana December 16, 2013
hehehe tp tetap comey jer KA tgk !
Deqla Manjew Deqla Manjew December 17, 2013
hihi.. terngiang2 plak suara upin ipin sebut ayam goreng.. comey jer kan..