Pengumuman Mini Giveaway #21


Saya beli VEGETABLE CHIPS ni dekat Cosway... Beli sebab teruja tengok sayur dijadikan snek.. So, saya beli yang jenis sayur sepeket, buah sepeket... Bila dah bayar, teringat plak dekat u all nak bagi u all rasa jugak.. So saya g la beli lagi satu extra... nanti saya buat story @ review pasal ni yer... Malas nak letak watermark lagi dekat gambar2 lain.. hihii

Dekat entry ni, saya nak umumkan pasal pelancaran Mini Giveaway #21 yang akan lancarkan esok @ 24/12/2013 dari pukul 7 pagi hingga 12 tengah malam... Hanya seorang pemenang yang saya cari... Kalau ada antara u all yang teringin nak rasa vegetable chips ni, bolehlah join Mini Giveaway #21 ni esok (",) 
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Cik Rose Cik Rose December 23, 2013
ok, nak tunggu esok, nak join kak INa :)
syawalsimpsons syawalsimpsons December 23, 2013
nak join la..mana tau lekat kan ada rezeki nama sue pulok
Qashmere Qashmere December 23, 2013
Rajinnya ber-GA... Good luck ye
Unknown Unknown December 23, 2013
hmm.. x salah kalo mencuba kan.. hihi.. in shaa Allah esok join. =)
Mimie Mimie December 23, 2013
xsbr tgu esok..hahaha
Lynn Damya Lynn Damya December 23, 2013
Salam, kak...wahhh nmpk mcm sedap dan rangup je kan ! harap2 esok sy xbz dan leh join giveaway akak ni, hihi :D
Unknown Unknown December 23, 2013
erm... snek yg sihat... macam best jerk...
Unknown Unknown December 24, 2013
akak dah join, mana tau ada rezeki
Unknown Unknown December 24, 2013
jajan eh kak.. nmpk sedappp!
Puan Kutu Puan Kutu December 26, 2013
jajan berkhasiat la ni ekk..tak smpt join la ina..afia skang dh makin liogat.nk buat kerja 1 benda pun tak sempat..:)