Terima Kasih doakan adik saya

Just copy paste dari FB saya... Tunggu saya balik Sungai Petani baru saya buat entry pasal adik saya yer... sebab saya nak masukkan gambar sekali... Nak mengadap komputer pun tak sempat ni u all.. Just2 curi2 update je ni... Kene layan budak 2 orang yang tunjuk ke"hero"an dorang dekat umah atok & opah...

TERIMA KASIH dekat kawan2 yang doakan adik saya.. Alhamdulillah adik saya dah selamat jalani pembedahan masukkan tempurung kepala... Harap2 akan terus baik, baik, baik & baik........... pembedahan dilakukan pada pukul 3:45 petang & keluar dari bilik pembedahan pada pukul 7:45 malam... Actually pukul 6:45 dah siap bedah.. tapi hold dalam blik bedah sementara tunggu misi datang... tu yang 7:45 baru keluar bilik bedah...

TERIMA KASIH lagi sekali..!!

{ 16 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons December 11, 2013
moga semua selamat kehendaknya ye ina
Fazita Ismail Fazita Ismail December 11, 2013
Alhamdulillah..semoga adik cepat2 baik ye..
DYatie ABakar DYatie ABakar December 11, 2013
Semoga baik-baik aje semuanya. InsyaAllah.
lizz lizz December 11, 2013
alhamdulillah semuanyer selamat...moga dia sihat seperti sediakala..
Permata Malap Permata Malap December 11, 2013
al-hamdulillah..syukur..jgn lupa update entri pasal adik akak tu ye..;)
AnonymousAnonymous December 11, 2013
Alhamdulillah....moga cepat sembuh
Cik Rose Cik Rose December 12, 2013
Alhamdulillah...kak Ina...
QasehnyaRania QasehnyaRania December 12, 2013
alhamdulillah
in shaa Allah. sama sama kita doakan smga kesihatannya bertambah baik dan kembali bersemangat. aamiin
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 12, 2013
kami doakan semuanya baik2..alhamdulillah dah keluar wad kan..
emarieys emarieys December 12, 2013
Alhamdulillah..moga adik sembuh yer ina
NorrShakor NorrShakor December 12, 2013
Alhamdulillah..Harap2 lepas ni ada perubahan la ye..Kami sentiasa doakan yang terbaik utk adik awak
Fiza Rahman Fiza Rahman December 13, 2013
ALhamdulillah. Smoga adik ina cpt sembuh.
Unknown Unknown December 13, 2013
in shaa Allah moga semuanya baik2 yer kak.. moga adik akak kembali sembuh..
Mimie Mimie December 14, 2013
Alhamdulillah...adik kak ina dh kuar wad ye
Unknown Unknown December 17, 2013
alhamdulillah.. lega dgr berita gembira ni.. =)