Dapatkan EPHYRA dengan harga promosi yang berbaloi2..!!

First sekali saya nak ucap ALHAMDULILLAH pada setiap rezeki yang Tuhan berikan pada saya & family... Tadi saya buatlah kira2 tau.. nak tengok berapa kotak dah yang saya mampu jual EPHYRA selama ni... Hampir 4 bulan saya jual EPHYRA ni, rupa2nya saya dah jual 67 kotak EPHYRA termasuk yang trial & premium... Ya Allah Ya Tuhanku.. tak sangka dah sebanyak tu saya jual, walaupun bagi orang lain sikit, tapi bagi saya yang selama ni tak yakin pada diri sendiri ni banyaklah kan... Actually dari dulu lagi ada rakan2 yang suggestkan saya suruh jual apa2, tapi saya tak berani.. tak yakin pada diri sendiri... Sungguh saya tak sangka, sebenarnya sedikit sebanyak, ada rezeki saya dalam bisnes ni @ jual EPHYRA.. Alhamdulillah..

Untuk pengetahuan u all, saya ni BUKANNYA DEALER dalam bab jual2 EPHYRA ni tau.. tapi saya hanya sekadar DROPSHIP DENGAN OCEANLIFE.. Belum mampu lagi untuk jadi dealer.. bukan apa, bila jadi dealer, saya sendiri yang nak kene packing, nak kene pos & sebagainya.. so, dengan keadaan saya yang ada anak kecik + tengah mengandung ni, rasanya saya tak yakin lagi nak uruskan sendiri.. InsyaAllah jika ada rezeki dah tertulis saya jadi dealer EPHYRA, InsyaAllah pasti ianya akan terjadi tapi tahulah bila... (^_^)

Dengan status saya sebagai DROPSHIP ni, saya takda buat banyak kerja pun u all.. Just ambik order & bank in duit + emel alamat customer kepada staff Oceanlife, lepas tu mereka yang uruskan segalanya... Disebabkan saya DROPSHIP ni jugaklah saya tak terpikir nak ambik untung banyak.. Lagipun seperti yang saya pernah bagitahu sebelum ni, niat asal saya kan sebab nak bagi u all rasa jugak KEBAIKAN EPHYRA seperti mana yang saya dah rasai.. Yela, ada yang teringin nak beli tapi harga asal dia kan RM197, so, ada yang pikir banyak kali untuk beli... saya juallah murah2 bagi kita sama2 rasai kebaikan EPHYRA ni... Lagi satu, saya tak ambik untung banyak sebab saya rasa saya just dropship, so, saya tak perlu keluarkan duit minyak.. tak perlu keluarkan tenaga berlebihan.. tak perlu bayar duit pos.. Saya percaya pada rezeki yang Tuhan bagi, walaupun untung tak banyak, tapi sedikit sebanyak saya dapat "untung" sebab memuaskan hati pelanggan... dapat bagi mereka juga merasai kebaikan EPHYRA.. (",) InsyaAllah..

Sebagai tanda TERIMA KASIH saya atas sokongan u all dekat saya selama ni & sebagai tanda KESYUKURAN saya dengan rezeki yang Tuhan bagi dalam bisnes EPHYRA ni, saya nak buat promosi EPHYRA bermula dari 20/04/2014 hingga 31/05/2014.. 

HARGA PASARAN EPHYRA

TRIAL : RM68 @ 10 SAKET
PREMIUM : RM197 @ 30 SAKET
(Sabah/Sarawak tambah RM10)

HARGA BIASA SAYA JUAL

TRIAL : RM6* @ 10 SAKET
PREMIUM : RM 1** @ 30 SAKET 
PREMIUM : JIKA BELI LEBIH DARI SEKOTAK, RM5 AKAN DITOLAK DARI JUMLAH KESELURUHAN
PREMIUM : HARGA UNTUK CUSTOMER TETAP @ REPEAT ORDER, RM1** SEKOTAK
(Sabah/Sarawak tambah RM10)

HARGA PROMOSI BERMULA 20/04/2014 SEHINGGA DIBERITAHU PROMOSI DAH TAMAT... YANG PASTI SEKARANG NI MASIH LAGI HARGA PROMOSI..!!

TRIAL : RM6* @ 10 SAKET
PREMIUM : RM1** @ 30 SAKET
PREMIUM : JIKA BELI LEBIH DARI SEKOTAK, RM5 AKAN DITOLAK DARI JUMLAH KESELURUHAN
(Sabah/Sarawak tambah RM10)


SILA PM OR EMEL ( zarina_naniey@yahoo.com.my) SAYA UNTUK TAHU BERAPA HARGA TERSEBUT YER... HARGA TAK BOLEH DIDEDAHKAN DI SINI..


Jika u all berminat untuk dapatkan EPHYRA dengan harga promosi ni, u all boleh PM SAYA DI FACEBOOK yer... Boleh beli buat stok untuk raya.. raya dah dekat ni u all, nanti bolehlah cantik2, muka berseri2 di pagi raya.. hihi.. Saya saja start promosi ni bermula pada hari u all hampir dapat gaji & berakhir hingga gaji bulan depan, bukan apa, sebab ada antara kita yang nak beli tapi duit tak cukup lagi.. so, bila saya bagitahu u all awal2 pasal ni, sedikit sebanyak u all dah boleh simpan duit untuk gaji bulan ni + bulan depan...

Ohya, sayang2.. ni harga promosi yang saya tawarkan selama sebulan lebih je tau.. lepas pada tarikh tu, u all kene beli dengan harga biasa saya jual la yer... Sayang2 saya.. saya just buat je entry promosi ni tau.. tak semestinya u all kene beli dengan saya.. beli dengan orang lain pun boleh je.. saya percaya, setiap orang dah tertulis rezeki masing2.. yang penting kita ikhlas dengan apa yang kita buat & jangan tamak kerana di dalam rezeki kita, terdapat jugak rezeki orang lain.. InsyaAllah...

P/s : Tak henti2 rasanya untuk saya ucapkan TERIMA KASIH dekat Eryqazz sebab kenalkan saya dengan EPHYRA & TERIMA KASIH jugak dekat Sis Amiza sebab bagi saya peluang.. Moga Tuhan murahkan lagi rezeki u all...

TESTIMONI DARI SAYA & MAK SAYA BERKAITAN EPHYRA



"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 18 comments.. read them below or add one }

Masya Masya April 14, 2014
ini memang betul berbaloi² ni .... bnyk penjimatan ...
PERMATABIRU PERMATABIRU April 14, 2014
alhamdulillah rezeki tu ada di mana2 yang penting usaha..& meniaga kna ikhlas..
PERMATABIRU PERMATABIRU April 14, 2014
alhamdulillah rezeki tu ada di mana2 yang penting usaha..& meniaga kna ikhlas..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI April 14, 2014
moga makin murah rezeki akk..
Nora Karim Nora Karim April 14, 2014
seronoknya baca... moga ina sentiasa dimurahkan lagi rezekinya... Amin... :D
Nur Madihah Nur Madihah April 14, 2014
singgah sini.. saya pun dah try ephyra. memang sedap dan bagus.. murah rezeki akak :)
Amelia Amelia April 14, 2014
tahniah :)

semoga lebih berjaya di masa akan datang. insya-ALLAH.
Emi Emi April 14, 2014
goodluck akak. Sama2 lah kita berbisnes ye :)
Unknown Unknown April 15, 2014
Dah sakit ni tak terbeli jijah kak.. tgk testi menarik ephyra ni
aziazib aziazib April 16, 2014
mmg berkesan sungguh ye ina.. alhamdulillah ina rezeki... mmgla klu nak bus ni nak kena packing, pos.. macam sy duk jual baju2 prelove sy dengan kejenya alahai malas nak pi pej. pos... dropship kalau pndai promote ok masyuk jugak..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 16, 2014
Salam K.Ina..
alhamdulillah.. murah rezeki dgn ephrya..
mula2 nk berniaga, jadi agen dropship pun dah memadai..seronok tgk akak berjaya,..
cma pun dlm proses nk jadi agen dropship..hihi..

semoga biz akak bertambah maju!
Lynn Damya Lynn Damya April 16, 2014
Salam, haaa sy nak jadi mcm akak juga~ hahaha tp belum datang mood nak promote lagi..haha beli pun untuk diri sendiri je, murah sikit..ngahaha :p sy pun dropship kak, maleh nak uruskan pos2 segala..haha :D
tifaanvar tifaanvar April 16, 2014
tahniah. Smga murah rezeki ina n anak2 lagi
sal ya sal ya April 17, 2014
Entah bila la nak consume supplement nih.
Fiza Rahman Fiza Rahman April 22, 2014
Trial ephyra dah lama habis. Rasa mcm nak beli lagi jer.
izza ephyra izza ephyra April 22, 2014
Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com
drshikinzainal @ ekin drshikinzainal @ ekin November 09, 2014
PM harga ephyra kat FB saya boleh ke?
(Nazeck Zenal).