Memuatkan ...

Abah Alisha kena "tegur" dengan Alisha... muahhahahha

Hahhahah rasa nak tergelak pulak... hihiii... Kejadian ni berlaku tadi ketika my dear balik lunch.. Tadi saya bukaklah pintu lepas tu my dear bagi salam & terus masuk rumah & terus letak helmet atas meja jepun.. Lepas tu my dear terus datang ke arah saya & sembang2 (",)

Dalam kami berdua menyembang tu... tiba2 kami baru terperasan yang alisha asyik duk pot pet pot pet dari tadi... Rupa2nya Alisha masih lagi berdiri di pintu... hahhah.. Alisha bukan suka2 hati berdiri dekat pintu sebab nak jadi Mak guard tau TAPI dia bising2 sambil tunjuk dekat meja yang memang di khas kan letak helmet...

Bila kami dah tengok Alisha, terus Alisha pergi dekat helmet yang berada dekat atas meja Jepun sambil pot pet pot pet & tangan tunjuk ke arah meja yang dikhaskan letak helmet... Maksudnya... Alisha bagitahu suruh abah dia letak balik helmet dekat tempat yang betoi... bukan letak dekat meja jepun... hahahahaaa... Padan muka abah alisha.... Pagi tadi, ibu alisha terkena, kali ni abah Alisha pulak.. hihii

P/s : Tadi dah terima cek dari Exabytes..


44 orang suka berlian:

pinky berkata...

hehehe...mst cute jer Alisha ms tu...;)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P berkata...

hihih.. habislah lepas ni jgn sapa2 buat silap lagi.kalau tak, mau dia terusan membebel... ;)

Wanieys berkata...

hahhaa bijaknya alisha siap tegur abah dia lagi...kelakar la pulak..mesti pot pet beleter tak sangga la tu hikhikhik

PinkUmmi berkata...

Hahaha...klaka la alisha nih...
bgus la dia....:)

Falsya berkata...

hahahaha...dh pandai dh alisha membebel2..mesti comel sbb membebel2 dlm bahasa die..;D

TiranaAduka berkata...

wahhhhhhhhhhhhh.........
pandainya,,,,
ada meje pun ye sis..?

syawalsimpsons berkata...

sok besar kepochi macam mak jemah jugak ni..kikikikiki...cumil jaa tegor abah dier

nini berkata...

hahahha...bagusnya...tak yah akak nak tegur uang2 dah ada orang yang tolong tegur...=D

QueeN TerataI berkata...

dah terserlah dah perangai org perempuan diakan... pot pet pot pet.. hehehe

naim berkata...

^_^

Alhamduillah, adik alisha yg baik. :)

azizah :) berkata...

hahaha kelakar la alisha ni.. mmg alert part2 gini kan..

CtAyue berkata...

hehe.. alisha makin bijak dan sudah mampu faham peraturan. samalah adam suka tegur..

ieda berkata...

ekkeke ha kan dah kena bebel ..
amboi2 dia ... dah semakin besar , semakin keletah ;)

Bazilah (^0^) berkata...

lepas ni papa alisha x boleh lah nk letak merata lg hehehe

ShimaSalleh berkata...

Kalah ibu Alisha ni pot pet dia hihihi

syiela berkata...

hahaha.. pandai pot pet ye alisha

fazitaismail berkata...

hahaha..kcik2 dah pndai pot pek pot pek alisha nie kan..hmmm agaknya ikut sape tu ek!! haha

aimi berkata...

ahahahahah 2 mst ikut ibu dye 2 =)

Si Matatajam berkata...

Mmg bijak la Alisha ni. Pot pet pot pet tu rasanya mesti ikut mak dia ka. Ha ha..

MamaEma berkata...

bijak...bijak...

Nazayiena berkata...

Hahaha kan dah kena pot pet dgn Alisha abah dan mama dia.

Mummy GreenyHouse berkata...

haha..potpet2 alisha.. :p
tak boleh lain sikit ye, perlu ikut peraturan.. :)

sue zainun berkata...

hihihi kan dah kena..:p

cik mun berkata...

hahaha..pandainye die..

Myra Jay berkata...

Hehee, Alisha seorang yg berdisiplin... :)

fieda berkata...

ak pompuan kalau perangai gini mmg cute..kira macm mak2 la kan..hhihhi..mcm maira jgk la..kalau abg2nya tak tutup lampu bilik mesti dia bising suh tuup lampu bilik..

fieda berkata...

tahniah ina dh dapat cek exabytes..cepat kan..masyukk...hujung bln ni tgu nuff plk..

teratak hati berkata...

hehe..pandai alisha ye..

Cik Nur berkata...

hikhikhik..cerdiknya dah kiut tuu....!
msti muncung mulut kiut dia bduk bising2 kan..!

Zie berkata...

ank2 jerman ni pandai bgi arahan dn tegurn.. Samalh mcm dania.. Tk boleh silap sikit.. Bijak2..

shida'R berkata...

hehhee budak2 mmg cmtu..kelakuan dia..sbb dah dididik mcm tu dia tegur plak sape yg slp hehe..

tahniah kak dah dapat cheque tu :)

Yana Libra berkata...

hehe..pandai alisha~ :)

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

ehehe..pandai leter kat abah ye.. gud girl..

*alhamdulillah..rezeki alisha & adik*

Ardini Humaira berkata...

waaa tecit tecit dah bagus :D

lynn kamarul berkata...

hehe alisha ni makin lama makin bijak pulak =) sweet je tegur abah dak kecik ni

nur anis berkata...

amboi..kuat membebel ni.,..haha

izz iizza berkata...

haha..pandai dia ya..

anisalya berkata...

hahaha... pandai sangat alisha ni.

wan nurul hezrina berkata...

bijak bijak..

Azi berkata...

pandai alisha yea...

9n0L4 berkata...

abisssss org la terkenaa dgn alisha ni ye. hee.

QasehnyaRania berkata...

hehehe..alisha..alisha...good girl sayang

Izan Ishak berkata...

ahahah.. pasni abah alisha dah tak boleh letak helmet sesukahati... nnti makcik kecik akan bebel punya...

shahdiana berkata...

budak-budak memang ikhlas & tulus kan....sian abah alisha kena tegur dengan alisha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...