Abah Alisha kena "tegur" dengan Alisha... muahhahahha

Hahhahah rasa nak tergelak pulak... hihiii... Kejadian ni berlaku tadi ketika my dear balik lunch.. Tadi saya bukaklah pintu lepas tu my dear bagi salam & terus masuk rumah & terus letak helmet atas meja jepun.. Lepas tu my dear terus datang ke arah saya & sembang2 (",)

Dalam kami berdua menyembang tu... tiba2 kami baru terperasan yang alisha asyik duk pot pet pot pet dari tadi... Rupa2nya Alisha masih lagi berdiri di pintu... hahhah.. Alisha bukan suka2 hati berdiri dekat pintu sebab nak jadi Mak guard tau TAPI dia bising2 sambil tunjuk dekat meja yang memang di khas kan letak helmet...

Bila kami dah tengok Alisha, terus Alisha pergi dekat helmet yang berada dekat atas meja Jepun sambil pot pet pot pet & tangan tunjuk ke arah meja yang dikhaskan letak helmet... Maksudnya... Alisha bagitahu suruh abah dia letak balik helmet dekat tempat yang betoi... bukan letak dekat meja jepun... hahahahaaa... Padan muka abah alisha.... Pagi tadi, ibu alisha terkena, kali ni abah Alisha pulak.. hihii

P/s : Tadi dah terima cek dari Exabytes..


Abah Alisha kena "tegur" dengan Alisha... muahhahahha

{ 44 comments.. read them below or add one }

pinky pinky 12 July, 2012
hehehe...mst cute jer Alisha ms tu...;)
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P 12 July, 2012
hihih.. habislah lepas ni jgn sapa2 buat silap lagi.kalau tak, mau dia terusan membebel... ;)
Wanieys Wanieys 12 July, 2012
hahhaa bijaknya alisha siap tegur abah dia lagi...kelakar la pulak..mesti pot pet beleter tak sangga la tu hikhikhik
PinkUmmi PinkUmmi 12 July, 2012
Hahaha...klaka la alisha nih...
bgus la dia....:)
Falsya Falsya 12 July, 2012
hahahaha...dh pandai dh alisha membebel2..mesti comel sbb membebel2 dlm bahasa die..;D
TiranaAduka TiranaAduka 12 July, 2012
wahhhhhhhhhhhhh.........
pandainya,,,,
ada meje pun ye sis..?
syawalsimpsons syawalsimpsons 12 July, 2012
sok besar kepochi macam mak jemah jugak ni..kikikikiki...cumil jaa tegor abah dier
nini nini 12 July, 2012
hahahha...bagusnya...tak yah akak nak tegur uang2 dah ada orang yang tolong tegur...=D
QueeN TerataI QueeN TerataI 12 July, 2012
dah terserlah dah perangai org perempuan diakan... pot pet pot pet.. hehehe
naim naim 12 July, 2012
^_^

Alhamduillah, adik alisha yg baik. :)
azizah :) azizah :) 12 July, 2012
hahaha kelakar la alisha ni.. mmg alert part2 gini kan..
CtAyue CtAyue 12 July, 2012
hehe.. alisha makin bijak dan sudah mampu faham peraturan. samalah adam suka tegur..
ieda ieda 12 July, 2012
ekkeke ha kan dah kena bebel ..
amboi2 dia ... dah semakin besar , semakin keletah ;)
Bazilah (^0^) Bazilah (^0^) 12 July, 2012
lepas ni papa alisha x boleh lah nk letak merata lg hehehe
ShimaSalleh ShimaSalleh 12 July, 2012
Kalah ibu Alisha ni pot pet dia hihihi
syiela syiela 12 July, 2012
hahaha.. pandai pot pet ye alisha
fazitaismail fazitaismail 12 July, 2012
hahaha..kcik2 dah pndai pot pek pot pek alisha nie kan..hmmm agaknya ikut sape tu ek!! haha
aimi aimi 12 July, 2012
ahahahahah 2 mst ikut ibu dye 2 =)
Si Matatajam Si Matatajam 12 July, 2012
Mmg bijak la Alisha ni. Pot pet pot pet tu rasanya mesti ikut mak dia ka. Ha ha..
Nazayiena Nazayiena 12 July, 2012
Hahaha kan dah kena pot pet dgn Alisha abah dan mama dia.
Mummy GreenyHouse Mummy GreenyHouse 12 July, 2012
haha..potpet2 alisha.. :p
tak boleh lain sikit ye, perlu ikut peraturan.. :)
sue zainun sue zainun 12 July, 2012
hihihi kan dah kena..:p
cik mun cik mun 12 July, 2012
hahaha..pandainye die..
Myra Jay Myra Jay 12 July, 2012
Hehee, Alisha seorang yg berdisiplin... :)
fieda fieda 12 July, 2012
ak pompuan kalau perangai gini mmg cute..kira macm mak2 la kan..hhihhi..mcm maira jgk la..kalau abg2nya tak tutup lampu bilik mesti dia bising suh tuup lampu bilik..
fieda fieda 12 July, 2012
tahniah ina dh dapat cek exabytes..cepat kan..masyukk...hujung bln ni tgu nuff plk..
teratak hati teratak hati 12 July, 2012
hehe..pandai alisha ye..
Cik Nur Cik Nur 12 July, 2012
hikhikhik..cerdiknya dah kiut tuu....!
msti muncung mulut kiut dia bduk bising2 kan..!
Zie Zie 12 July, 2012
ank2 jerman ni pandai bgi arahan dn tegurn.. Samalh mcm dania.. Tk boleh silap sikit.. Bijak2..
shida'R shida'R 12 July, 2012
hehhee budak2 mmg cmtu..kelakuan dia..sbb dah dididik mcm tu dia tegur plak sape yg slp hehe..

tahniah kak dah dapat cheque tu :)
Yana Libra Yana Libra 12 July, 2012
hehe..pandai alisha~ :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ 12 July, 2012
ehehe..pandai leter kat abah ye.. gud girl..

*alhamdulillah..rezeki alisha & adik*
Ardini Humaira Ardini Humaira 12 July, 2012
waaa tecit tecit dah bagus :D
lynn kamarul lynn kamarul 13 July, 2012
hehe alisha ni makin lama makin bijak pulak =) sweet je tegur abah dak kecik ni
nur anis nur anis 13 July, 2012
amboi..kuat membebel ni.,..haha
izz iizza izz iizza 13 July, 2012
haha..pandai dia ya..
anisalya anisalya 13 July, 2012
hahaha... pandai sangat alisha ni.
Azi Azi 14 July, 2012
pandai alisha yea...
9n0L4 9n0L4 15 July, 2012
abisssss org la terkenaa dgn alisha ni ye. hee.
QasehnyaRania QasehnyaRania 15 July, 2012
hehehe..alisha..alisha...good girl sayang
Izan Ishak Izan Ishak 16 July, 2012
ahahah.. pasni abah alisha dah tak boleh letak helmet sesukahati... nnti makcik kecik akan bebel punya...
shahdiana shahdiana 17 July, 2012
budak-budak memang ikhlas & tulus kan....sian abah alisha kena tegur dengan alisha...