Pemenang baru untuk MINI GIVEAWAY #5

Sehingga pukul 12 tengah malam, malam tadi, hanya seorang sahaja pemenang 'menyerah diri'.. no 77 tidak dapat berbuat demikian... emmm takpalah.. mungkin dah tertulis bukan rezeki dia.. So, ketika sahur tadi, Alisha telah cabut nama pemenang yang baru... Pememang yang baru adalah...


Saya bagi tempoh sehingga pukul 12 tengah malam ini yer (31/07/2012).. Jika pemenang ini pun gagal berbuat demikian, esok akan keluar nama pemenang yang baru... (^_^)

P/s : Hadiah untuk GA Shida & Mini Giveaway #5 yang dah bagi detail, hari ni saya pos shawl kamu berdua yer (",)
Pemenang baru untuk MINI GIVEAWAY #5

{ 20 comments.. read them below or add one }

jemarisuri jemarisuri July 31, 2012
tahniah buat pemenang...
Mama Adam Mama Adam July 31, 2012
yeay!!!! eh.. bukan. hihihihi. tak sempat join pun :P
Yumida Yumida July 31, 2012
tahniah utk mereka :)
ummiarissa ummiarissa July 31, 2012
Alisha tengah mamai bangun sahur cabut undi..sebab tu tak nampak nama acik...waa.....
ummiarissa ummiarissa July 31, 2012
Alisha tengah mamai bangun sahur cabut undi..sebab tu tak nampak nama acik...waa.....
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 31, 2012
xpe2.. cbut lain gak lau tak serh dri..haha.
Wanieys Wanieys July 31, 2012
tahniah pemenang baru...yg lama tu xder rezeki dia gamaknya kan hihi
ayut ayut July 31, 2012
sila laporkan diri anda..hihihi.klu tak ayut amek :p alisha pon bgun sahur ea..bgus2
Tentang Kita Tentang Kita July 31, 2012
susah jgkkan nak bg hadiah kat pemenang...mybe pemenang tu ajrang online kut
Kakzakie Kakzakie July 31, 2012
Kalau tak ada juga bagi kat kakak je hihi...
syawalsimpsons syawalsimpsons July 31, 2012
pon tak kena...kikikikiki
fieda fieda July 31, 2012
tak naik jgk nama kak fieda ni..
anisalya anisalya July 31, 2012
siapa tak nak shawl tu?
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha July 31, 2012
ala, tak mengena lagi...hehe
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha July 31, 2012
alisha,cabut lah nama anty yer....hahaha
Myra Jay Myra Jay July 31, 2012
Ada pemenang baru ye...
Tahniah :D
miss kino miss kino July 31, 2012
xnaik gak nme kite..huhu
shahdiana shahdiana July 31, 2012
tahniah kepada semua yang menang..kalo diorang tak nak hadiah tu pass ke sini je
9n0L4 9n0L4 August 02, 2012
mungkin pemenang tu sakit gigi mcm saya. huhu. lame dah tak blogwalking.