Semalam cashout, hari ni dapat BE baru.. (^_^)


Alhamdulillah... memang betoi2 rezeki Alisha & bakal adik Alisha la nampaknya... semalam saya baru je cashout Nuffnang.. Tak sangka pulak hari ni terus dapat BE baru... Alhamdulillah.. bersilih ganti BE... Moga ada rezeki saya guna duit ni untuk beli katil dekat bakal adik Alisha nanti.. (",)

Sempat lagi kumpul earning ni.. InsyaAllah bakal adik Alisha lahir bulan 11.. ada lagi 3 bulan... (",) Opssttt katil baby normally harga dia berapa RM ek?.. sekarang ni kalau ikutkan duit Nuffnang (cashout kali ketiga & keempat) baru ada RM200... Ohya, BE terbaru adalah BE VW HARI RAYA 2012 (BE ke 16).. BE ni terletak dekat bawah entry... 

P/s : Di entry sebelum ni, Abey Mirul ada komen pasal pendapat dia cara nak dapat BE.. 

{ 40 comments.. read them below or add one }

fieda fieda July 31, 2012
inaaaaaaaa.........tahniah...senang2 jer ye ina dapat BE...mmg rezeki kan ina..
fieda fieda July 31, 2012
nak pi cek kat nuffnang jap la kot2 dia murah hati gak nk kasi BE sempena nk raya ni..
azizah :) azizah :) July 31, 2012
Alhamdulilah rezeki akak... seronok kan kan..
iietamalek iietamalek July 31, 2012
best nyerrr dpat duit...heheh
ayut ayut July 31, 2012
best yerr..akak nak BE gak.hahaha.leh dh kumpul2 bt bli katil. :)
syawalsimpsons syawalsimpsons July 31, 2012
rezeki tu..alhamdulillah...
anisalya anisalya July 31, 2012
rezeki... alhamdulillah...
Wanieys Wanieys July 31, 2012
murah rezeki kak ina...tahniah hihihi
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha July 31, 2012
betul reski tu..Alhamdulillah.
syiela syiela July 31, 2012
alhamdulillah.. rezeki ina tu .. BE bersilih ganti
Kakzakie Kakzakie July 31, 2012
Rezeki tak dtg bergolek tanpa usaha. Intan rajin inilah ganjarannya..
fiza fiza July 31, 2012
Rezeki mak yung. Saya nyer BE dah jadi ME.
kak tini (umialya) kak tini (umialya) July 31, 2012
akak cuma ader 1 BE je, itupun syukur daa
Marya Yusof Marya Yusof July 31, 2012
As salam IB,

Tahniah! murah rezeki awak kan :))
Tihara Tihara July 31, 2012
alhamdulillah, beli barang2 nampak ni boleh jadi kenangan duit be :)
GreenJade GreenJade July 31, 2012
Alhamdulillah rezki baby..tahniah sis hehehe

nak beli baby cot ya? masa sy gi survey tu hari ade gak yg below $300..yg set dgn tilam bagai tu dlm 600-700 pun ade..
nur anis nur anis July 31, 2012
bestnya dapat be..razeki akak tu..:)
TiranaAduka TiranaAduka July 31, 2012
Assalamualaikum wbth Intan

Syukur........dapat rezeki dari nuffnang...

banyak lagi yg saya kene belajar nie supaya leh jadi macam intan...
Nuffnang saya tak gerak2.....still 0 je...tapi tak kisah......asal saya dapat member ramai...ok je...seronok blogging....
aimi aimi July 31, 2012
seronok nye dpt duit =) nk duit rye bolh =)
Rai Rai July 31, 2012
bestnya! kat blog saya liat gak nak lekat BE..maklumla tak berapa nak fofular..hihi..
Si Matatajam Si Matatajam July 31, 2012
Alhamdulillah murah rezeki Ina...baru ja ina dok sebut bila mr.nuff nak bagi BE baru..hari ni dia dh bg... Hi hi...
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan July 31, 2012
yeay! adik alisha dapat katil baru :)
Masya Masya July 31, 2012
tahniah ina .. murah rezeki dekat² baby nak lahir ni ..
Myra Jay Myra Jay July 31, 2012
Tahniah ye Ina..
Berderet BE ha..

Myra 1 je tu pun dah bersyukur lepas sebulan tak ada ;D
Haryati Faizal Haryati Faizal July 31, 2012
Tahniah Ina, rezki anak-anak betul lah...
shahdiana shahdiana July 31, 2012
rezeki tu...rezeki bulan puasa jugak...yana rasa katil baby dalam 200++ dapat kot...sikit lagi je tu mesti boleh...
Pecinta pink^^ Pecinta pink^^ July 31, 2012
hehe..tahniah kak..sy pun dpt BE ni:)
Cik Nur Cik Nur July 31, 2012
bestnya..! nur pun nak jugalah BE tu..hihihih
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha August 01, 2012
rezeki tu kak...ec ane ntah bila nak ada BE.hahaha
Aju Mohit Aju Mohit August 03, 2012
Tahniah Ina!!! Rezeki nak raya ni kan
9n0L4 9n0L4 August 03, 2012
rezeki. tahniah. bile ntah nak dpt ni. huhu. kene betulkan trafik dulu kot.