Alisha yang dah pandai nak guling2 atas lantai pulak dah... haihhh


Alisha sekarang ni dia dah pandai guling2 atas lantai pulak dah... Saje mengada2 la dia tu... Opsttt ke simpton nak dapat adik ek... Biasanya dia buat macam tu kalau apa yang dia nak saya tak bagi, mulalah dia lari lepas tu guling sambil menangis tapi airmata takda... hahahha nampak sangat mengada2... hihii

Macam tadi, dia nak makan nasi, saya ni konon nak suap tapi dia tak nak sebab nak suap sendiri.. lepas tu terus guling atas lantai.. adehhh... Bila panggil, pandai pulak kedek2 dia bangun semula.. hihi.. TAPI, alisha hanya akan buat perangai camni dekat rumah sendiri je.. rumah orang tetap maintain "menantu pilihan".. muahhaha.. tapi bukan selalu pun dia buat camni.. kadang2 je bila angin mengada2 dia tu menyerap dalam diri dia.. hihi

{ 28 comments.. read them below or add one }

Pn. Sheila@CC Pn. Sheila@CC July 26, 2012
hehe... pandainyer alisha, tak buat hal kt umh org yer... bijak2...
Dylla Abas Dylla Abas July 26, 2012
hee..pandai sungguh si Alisha ni tarik perhatian ibu dia kan..tapi,budak kecik macam dia memang la masih ada rasa nak manja2 kan..sedang kn yg dh besar pnjg mcm kita ni pun nak manja2 dgn ibu sendiri :)
izan mama mia izan mama mia July 26, 2012
heheh..cepat ina dpt menantu..hihih...
PinkUmmi PinkUmmi July 26, 2012
hehehe..alisha alisha..mcm2 fi'il dia nih
Norzie hany Norzie hany July 26, 2012
Nak minta perhatian tu...mujur pulak buat perangai kat rumah sendirikan Ina.
Wanieys Wanieys July 26, 2012
hihihihi alisha saja ja tau nak guling2 tu......bab bila panggil tekedek2 datang balik tu yg nk tegelak mesti comel jer dia hahahaaa...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 26, 2012
hihih..samela yg kt umah ni..bila dtg angin mengada2 dorang..berguling2 atas lantai..kena pujuk baru nk datang.. ^^_
Nazayiena Nazayiena July 26, 2012
Ingatkan Alisha berguling2 x kira tpt. nasib baik kat rumah je,klu bawa spi klr esp.x dpt brg yg nak,susah juga sbb ada stgh budak2 camtu.
Saleha Saleha July 26, 2012
saje nak tarik perhatianlah tu..
nanti bila dekat2 adik nak keluar lagi macam2 mengadanya.. sekadar nak mendapat perhatian.. dia macam dapat rasa tau bila dah makin dekat baby nak kluar.. pengalaman sayalah taktaulah org laen camne :)
Anum Shukri Anum Shukri July 26, 2012
sajalah tu alisha..tak sabar nak dapat adik tu..hehehe..
Mrs Lurve Mrs Lurve July 26, 2012
satu je nk ckp, comella bila alisha pkai gaun jeans gini..
Papa Mifz Papa Mifz July 26, 2012
oh dah pandai guling2 eh...Mifz dah biaso dah...hehe
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha July 26, 2012
yerla tu..ngada nak dpt adik..:)
kak tini (umialya) kak tini (umialya) July 26, 2012
yalah anak sedang membesar, nak tunjuk manja le tu
Myra Jay Myra Jay July 26, 2012
Firas pun kekadang suka guling2 kat lantai..
Nak tarik perhatian la tu kan ;)
Cik Rongoks Cik Rongoks July 26, 2012
hahaha..kelakar btol alisha nie ^^
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat July 26, 2012
hihihi biasalah tue..budak2..
Azi Azi July 26, 2012
haipp comel tul alisha ni... babab kang...hi3
fieda fieda July 26, 2012
saje dia nk tarik perhatian ina tu..
Si Matatajam Si Matatajam July 27, 2012
Ala...ngada sesikit apa salahnya kan Alisha....hi hi...Auntie M ok ja... Calon menantu pilihan ni...
MamaEma MamaEma July 27, 2012
comel pakai dress...
Cik Nur Cik Nur July 27, 2012
hihihihi..mesti comel alisha guling2..hihihi..saja dia nk perhatian tu..
izz iizza izz iizza July 27, 2012
dpt penyakit baru ni..hihi
CtAyue CtAyue July 27, 2012
samalah adam dulu ms umur 1-2 thn mmg suka sgt guling2 bila tk dpt ape dia nak..lepas tu dia tk buat dah bila org tak layan..
QasehnyaRania QasehnyaRania July 28, 2012
hehe..sabaq je la alisha yer ;)
laskar pelangi laskar pelangi July 28, 2012
alolo comelnya dia pakai gaun;)
bedak kat dahi tu..hik3
shida'R shida'R July 29, 2012
comel alisah..heheee :D