Pemenang Mini Giveaway #4

Firstly saya nak ucapkan TERIMA KASIH sebab sudi menyertai MINI GIVEAWAY #4.. Cabutan dilakukan secara telus oleh Alisha... takda nak pilih2 kasih.. (",) Hanya seorang pemenang yang dicari untuk menerima KEK LAPIS DAYANG SALHAH... PERISA PUDINA... 

So, saya terus je lah umum pemenang yer.. Nombor yang menjadi cabutan Alisha untuk kali ni adalah NO 11....


Kepada pemenang, sila bagi alamat dekat saya yer... bagi dekat kotak komen entry ni pun boleh... saya tak publish... Saya bagi tempoh sehingga pukul 12:00 tengah malam ni je yer... jika pemenang tidak melaporkan diri... Nanti alisha akan cabut nombor lain pulak.. heheh

Tahniah pada pemenang & pada yang lain, jangan bersedih yer... try lagi Mini Giveaway #5 akhir bulan ni.. (",)


Pemenang Mini Giveaway #4

{ 39 comments.. read them below or add one }

Masha Meisters Masha Meisters July 04, 2012
hihi...bestnyer...tahniah buat pemenang :)
ummiarissa ummiarissa July 04, 2012
hmmm tak merasa kek lapis free...kena beli jugak lah ni...tahniah pada pemenang...memang nak cuba lagi nanti..
Masya Masya July 04, 2012
tahniah pada pemenang...
Anje a.k.a Mama_Balqis Anje a.k.a Mama_Balqis July 04, 2012
tahniah kepada yang menang...
adyna adyna July 04, 2012
wow sedapnya...

tahniah pada pemenang :)
nur anis nur anis July 04, 2012
tahniah pemenang...boleh makan kek lapis tu..:)
ummi_norseha ummi_norseha July 04, 2012
sedih2 xdpt ibu nk merasa...xpe2 my be laen kli..:)tetap tersenyum untuk Alisha..:))))))))
Salmiza Salmiza July 04, 2012
tahniah kpd pemenang...:-)
Wanieys Wanieys July 04, 2012
tahniah pd pemenang....ala alisha dah dekat dgn no 15 hahhaaa
Asep Haryono Asep Haryono July 04, 2012
Wow excellent. I wish I could follow this competition. May I?. Greeting from Indonesia
ShimaSalleh ShimaSalleh July 04, 2012
Ya Allah! syukur Alhamdulillah. Memang betul2 rezeki abang aQiL nih :)) Terima kasih Alisha sayang. Terima kasih IntanBerlian. Terima kasih semua ^__^
wan nurul hezrina wan nurul hezrina July 04, 2012
yeayyyy nurul nyer kawan karib2..shima aka ckemott tahniah
Myra Jay Myra Jay July 04, 2012
Tahniah pada Shima, dapat dia merasa kek sarawak ;D
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P July 04, 2012
eh, tak menang.. takpe, cuba next GA :)
Cik Nur Cik Nur July 04, 2012
tahniah kepada pemenang..bila agaknya rezeki nur..hihihi
azizah :) azizah :) July 04, 2012
tahniah kpd pemenang!
cendol cendol July 04, 2012
tahniah shima!! bertuah nye dia..
izz iizza izz iizza July 04, 2012
ala sedih gak x memang..:)

apapun tahniah pada pemenang..
anisalya anisalya July 04, 2012
tahniah ye... dapat rasa kek perisa pudina.
teratak hati teratak hati July 04, 2012
Tahniah kpd pemenang..bila la rezeki sy ye..
9n0L4 9n0L4 July 05, 2012
tahniah pada pemenang. ;)
nanakimie nanakimie July 05, 2012
tahniah pemenang:)

xda rezeki nk merasa kek lapis pudina pilihan alisha,....^-^
lynn kamarul lynn kamarul July 06, 2012
tahniah utk pemenang =) xe rezeki nk kek lapis