Petua dari Kelab Mama Dumex

Photo

Bulan lepas saya ada bagitahu u all yang saya dapat PINK BUNNY dari Dumex Mama Club kan.. Pink bunny ni hanya untuk ahli kelab dia yang pregnant je dapat... Ohya, u all jangan pulak terpikir.. nak kene minum susu dumex baru boleh jadi ahli & baru boleh dapat pink bunny tau... tak semestinya... tapi kalau u all guna susu dia lagi bagus lah (",)

Kalau sebelum ni saya pernah bagitahu yang FRISO sangatlah mesra alam sebab rajin hantar apa2 gift & info untuk saya... Rupanya Dumex pun sama tau... siap SMS dekat saya PETUA lagi... Free sms.. memang sangat2 baguslah... So, Dumex pun saya kategori sebagai mesra alam jugak..hihii

Baru2 ni, Dumex Mama Club SMS dekat saya bagitahu "Halia atau pudina dapat melegakan rasa mual semasa hamil"... Macam dia tau2 je, yang time dia SMS saya tu memang saya rasa loya pun..hihii.. Jomlah jadi ahli jugak.. macam2 info tentang parenting kita boleh dapat dekat sana.. (",)


{ 16 comments.. read them below or add one }

+ e.z + + e.z + April 19, 2012
minum air halia ke msksudnyer tuh?
ida =) ida =) April 19, 2012
bagus petua ni.... thanx for sharing. mual sebab masuk angin pun boleh kot? hihihi
Puan Kutu Puan Kutu April 19, 2012
klu free best la kan..mmg mesra pengguna betullah dumex nie..:)
Salina Mat Isa Salina Mat Isa April 19, 2012
bagusnya kelab mama dumex tu..
emarieys emarieys April 19, 2012
baguslah tu...dapat ilmu
fieda fieda April 19, 2012
pudina dan halia...ooo..baru tau...

ni link top commenter..try la

http://last-comments.blogspot.com/p/top-commenters-of-period.html
mimie.. mimie.. April 19, 2012
yeay..mimi dah register dengan dumex ni ^_^
kurus kurus April 19, 2012
aah akk pernah dgr pasal halia dan pudina tuu ;)
Yumida Yumida April 19, 2012
bgs tips tu..dpt suggest kt kakak ipar sy nnti sis...
AnonymousAnonymous April 19, 2012
bagus nye dpt servis camni...lbh cepat dan mudah kan...
Yumida Yumida April 19, 2012
sis..klo de ms sis join GA ni..coz ditag leh sy...

http://umikasum.blogspot.com/2012/04/simple-giveaway-by-mya-vinnfier.html
aziazib aziazib April 19, 2012
nak kena daftar jugaklah nanti klu ngandung lagi...
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman April 20, 2012
baguslah mcm tu.. tak layak lg nk mendaftar ;)
sal ya sal ya April 20, 2012
masa pregnantkan azfar anmum punya org dtg klinik. lepas tu hantar sms bgtau itu ini. kemudian hantar sample susu. last2 sekali kol tny minum tak lg susu tu. hahaha... meaning, suruh beli la.
QasehnyaRania QasehnyaRania September 15, 2012
blom ada anak bleh ke join?
AnonymousAnonymous February 22, 2013
hai intan.
Kak mimi pun ada post ttg dumex
http://mimi-moneyonline.blogspot.com