Contoh emel untuk u all hantar dekat rancangan Apa Kata Wanita Zamzarina

Rentetan daripada entry sebelum ini & sebab betapa sayangnya saya dekat u all.. Saya sanggup print screen emel saya untuk u all jadikan contoh or lebih paham dengan maksud saya dekat entry sebelum ni tu... hihii.. Bila ada contoh, senang sikit kan.. (",)

 Emel saya dekat bawah.. Emel balasan Zamzarina dekat atas... U all boleh jadikan emel saya ni sebagai rujukan.. (",)

Hari Sabtu baru ni @ 21/04/2012 pukul 1:48pm saya hantar emel dekat Zamzarina.. Main hantar je.. dapat or tak, belakang cerita.. kalau tak dapat.. dia bukan nampak muka saya pun... so, takdalah malu sangatkan..hahhahhah.. Lepas dah send tu, kami keluar pergi beli belah...

Bila balik dari shopping tu, malamnya saya buka emel.. sekali, dapat balasan emel dari Zamzarina.. hahhahah... Sungguh terkejut.. sebab saya pun macam u all jugak.. rasa blog saya ni sungguh tak layak + malu2 alah..hihii.. Tapi tu lah... orang kata.. tak cuba tak tahu.. thats y jika ada antara u all yang ada perasaan nak join tapi was2 tu... terus je hantar emel.. buat2 tak tau je kat perasaan was2 tu..muahhahhaha


Hari Selasa baru ni @ 24/04/2012, saya dapat emel dari Cik Sakinah... Nampak tak betapa cepatnya respon dari Zamzarina & Cik Sakinah... Saya memang suka bekerjasama dengan orang yang peramah + mesra alam gini.. hihi.. dah dapat emel dari Cik Sakinah.. saya pun reply lah emel tu kan, sekali dengan nombor telefon saya.. (",)

So, pada hari Rabu @ 25/04/2012, Cik Sakinah telefon saya.. hihiii.. Saya sempat jugak tanya dia.. apa kriteria untuk terpilihkan.. dia cakap takda apa2 kriteria sangat pun.. asalkan blog tu menarik & berkaitan dengan wanita.. Macam blog saya ni, dia cakap banyak berkisar tentang anak2.. *Alisha la tu... hihi.. 

Lepas tu, Cik Sakinah bagitahu, nanti untuk siaran dekat tv.. dia akan capture je mana2 entry yang dia berminat.. maybe pasal anak & pasal resepi simple ke.. tak pastilah... *tu dia.. resepi "bodoh" saya pun nak masuk tb gak ke... > <.. Cik Sakinah bagitahu.. jika takda halangan, blog saya akan disiar pada 20/05/2012.. itu pun jika takda apa2 halanganlah.. Jika tunda, dia akan inform semula la... (",)


P/s : Semoga u all pun berjaya (",)


{ 31 comments.. read them below or add one }

Naz Naz April 26, 2012
wah..bertambah popular la ibu Alisha lepas ni
Dayang Deno Dayang Deno April 26, 2012
wah!!!! hebatnya akak sampai blog akak pun terpilih!! tahniah akak! :)
ZSqueenbee ZSqueenbee April 26, 2012
waaaa menarik sis...hihi...blog ni mmg best pon sbb tu setipa kali mjenguk blog suke sggah cni..gud job sis!!
Unknown Unknown April 26, 2012
wah wah..akak retis! hehe
noor noor April 26, 2012
intan pasni traffic tinggi u...btl tuh xcuba xtahu kan.
good try intan!
[sutera kasih] [sutera kasih] April 26, 2012
sy baru lepas hntr email hihi ntah try2 je..
Puan Kutu Puan Kutu April 26, 2012
ohh blog bee dah pernah masuk kan.tak sgka ibu alisha pun hantar gak.bertuah betul..best ni,nak cuba tp malu.entah apa yg menarik tentang blog sy yg tak berapa nak kewanitaan itu.kiki..
fieda fieda April 26, 2012
oooo...sabtu baru ni ina apply..mmg blog ina layak diterima..wah..eca pun tumpang glamer gak la sbb hasil kerja tgnnya masuk tb...hihihi...
Izan Ishak Izan Ishak April 26, 2012
tu dia.... sangat cepat respon dari mereka berdua ye... apa pun gud luck utk ina ye!

k.izan pun hari tu ada tertgk masa puanbee.com kuar tv...
Unknown Unknown April 26, 2012
wah popular la lopas nih....:)
LYAfrina LYAfrina April 26, 2012
wah,,menarik sgt!! teringin nk mcuba.. tenkiu for sharing n x kedekut ilmu ;-)
eita eita April 26, 2012
waa..best lah blog masuk tv..
lepas ni bertambah glamer lah...
tahniah..
Yumida Yumida April 26, 2012
sronok nyer..tahniah kak...tp blog akak mmg byk tips kewanitaan...

nk tunggu depan tv 20hb bln dpn nnti....
Shafiq Shafiq April 26, 2012
Ada bau-bau macam nak terkenal je akak nie..hehe
Unknown Unknown April 26, 2012
As salam IB,

Wah, lepas ni famous amos lah you... Mcm nak try jugak tp malu2 miau! hahahaha...

Thank you for sharing IB... Love you so much... Nnt bolehlah akak minta autograph :))
ecadwinkyasha ecadwinkyasha April 26, 2012
@fieda kita kerja belakang tabir je..hehehe..support akak Ina :)

bangga jap :D
masih berfikir-fikir nak hantar email ke tidak?.hahaha
AnonymousAnonymous April 27, 2012
tahniah kak.. kak nanti ingatkan ye, beberapa hari sebelum siaran.. :]
mama irfan mama irfan April 27, 2012
wah wah wah.... bestnya... pasni ofcoz alisya akan popular,...hehe
Masya Masya April 27, 2012
tahniah ina..... 20/5 yer tayangan..
sal ya sal ya April 27, 2012
mcm nk cuba jgk la. hehehe...
Unknown Unknown April 27, 2012
WAH..WAH..INI SUDAH BAGUS..HEHE..TAHNIAH..TAHNIAH
Myra Jay Myra Jay April 27, 2012
Tahniah Ina.. Wahhh lepas ni glemer abes la :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda May 05, 2012
congrats Ina... bgus aa if dpt musk segmen kat TV.. lgpun blog Ina nie byk info pun, hihi~.. ^_^
Siti Asiah Siti Asiah May 16, 2012
wah, tahniah INTANBERLIAN...:)
jap agi meletops la mama yer Alisha..
QasehnyaRania QasehnyaRania September 09, 2012
menarik,,syabas ina
nk juga tapi mcm belom layak lagi..sbb teringin nk story pasai anak sendiri..
makanan mcm dh biasa kn..

done nokia
mama3heroo mama3heroo March 14, 2013
tq share..In shaa ALLAH..nak cuba antar nanti