Yap, saya memang kuat makan...

Saya ni dari dulu lagi rasa yang saya ni memang banyak je makan.. tapi badan tu jenis yang tak mau naik2.. bila dah pregnant ni.. selera makan lagi bertambah2... Yang jadi masalah tu.. berat duk 45 je.. awat naik sekilo je ni.. bulan depan nak p checkup lagi ni... jangan turun sudahlah berat oiii.. nanti dari sticker hijau.. kang tak pasal2 dia bagi sticker kuning..hihii


Hari ni saya nak cerita dekat u all betapa kuatnya saya makan..hahha.. Macam hari sabtu baru ni, saya beli pizza hut SUPER SUPREME... Saiz regular tu SAYA MAKAN SORANG2 hokay..!! Kuat tak saya makan?.. hahahhah.. Beli bawak balik.. ambik gambar ni masa dalam troli.. sebab dalam kereta nanti, dah sah2 saya akan terus ngap.. so, takda maknanya time tu nak ambik gambar lagi yer..hahhaha 


Seperti yang saya pernah inform u all sebelum ni.. my dear bukannya suka makan pizza pun.. thats y saya makan sorang2..hehhe.. Pada mulanya, pekerja PIZZA tu, offer saya yang saiz personal tu.. adehhhh.. mana cukup.. kecik yang amat tu..hahahha.. so, saya pilihlah saiz regular... RM22..

Saya beli petang.. makan sampai malam.. Ohya, malam tu pulak, saya tetap jugak makan nasi yer u all.. so, nampak tak, banyaknya saya makan kan..hihii.. Selera makan tengah ada ni.. baik saya makan.. nanti bila ada alah.. time tu tengok je lah orang makan..hehheh

P/s : Alhamdulillah duit Nuffnang, dah melepasi tahap cashout.. thanks u all sebab selalu singgah blog saya (",)

{ 32 comments.. read them below or add one }

emarieys emarieys April 24, 2012
memang kuat makan..ina jenis yang tak naik berat badan agaknya
zachflazz zachflazz April 24, 2012
nampak enak sekali tu makanan. bagi-bagi...
Afasz Afasz April 24, 2012
sedap nye pizza, lama tk makan pizza. :D

nyum nyum :)
LYAfrina LYAfrina April 24, 2012
sama mcm husband lya..kuat mkn..tp berat x naik.. nk buat mcmana kan...

lya kalo mkn pizza sepotong j boleh..nk hbiskan..mmg xmampu..walaupon saiz kecik.. sama la dgn husband lay..pon x mkn pizza.. jd sbb tu jrg sgt2 mkn pizza..sbb xde sape nk perabihkan
Izwa Kamaruddin Izwa Kamaruddin April 24, 2012
sama la saya juga kuat mkn!
Falsya Falsya April 24, 2012
sangat kuat makan kalau semua leh abis sorang..hehehe..
.:fyzz:. .:fyzz:. April 24, 2012
bestnya pizza

takpa kuat makan demi baby lam peyut...ish kalau la sya makan byk cam tuh..mau nya cam kena pam2..huhuu..jenis badan yo yo..sat naik sat turun..
Mommy_ima Mommy_ima April 24, 2012
fuhyooo..mmg kuat! bagusnye x naik badan.
sy kalau pizza hut boleh makan 2 slice je. Tp is US pizza (wajib makan kalau balik kg kat melaka) 4 slice paling sikit.. lg nyummy dr pizza hut.. :)
Unknown Unknown April 24, 2012
fuh...sedapnya....

salam kenalan
Tie HT Tie HT April 24, 2012
takpe ina, makan berdua..hubby akk ske pizza tk ske kfc so kalo pizza akak kena beralah dgn dia..thhihi :)
Unknown Unknown April 24, 2012
sama la jijah kak.. makan byk tak naik berat badan..bagus tol..hahaha
[sutera kasih] [sutera kasih] April 24, 2012
aduhh..tgk gmbr ni ngidam nk piza jgk huhu
Shafiq Shafiq April 24, 2012
Kuat makan tapi berat kekal sama maknanya metabolisme badan akak tinggi jugaklah. :-)
Nurul Ain Nurul Ain April 24, 2012
sedapnyerrr..

mcm teringin plak tbe2..hihihi
NoEn NoEn April 24, 2012
wah..saiz regula boleh habiskan sorang..mmg kuat makan...haha
Unknown Unknown April 24, 2012
PENUH JER PIZZA TU..TERLIUR TENGOK CIS..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha April 24, 2012
kuat makan betul...eca pla kena kawal.sebab dah aim,start praktikal nanti nak capai berat ideal..sobsobsob...rasa macam daku overweight pula skrg.hahaha :D
fieda fieda April 24, 2012
syok la kalau jadi mcm ina..kuat mkn tp berat maintain..kak fieda kalau mkn2 gini sekejap jer dh naik 2 kilo..aduh..nak turun dh la susah...
sueshe sueshe April 24, 2012
bestnye jd ina...makan byk tp bdn xnaik2..huhu..
ida =) ida =) April 24, 2012
hahhahah.. saya pun kuat makan. tapi, badan naik!
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda April 24, 2012
hihi~.. xpe Ina.. mkn je la selagi leh..asalkn xmemudaratkn, btul x? best gak jd Ina nie, leh mkn mcm2 & bbyk2.. ^_^ sy nie lak tgh proses diet, huhu~.. T_T

wah, dh nk cashout plak eh? wat bli bj baby la plak Ina.. XD
Puan Kutu Puan Kutu April 24, 2012
untunglah jadi ina..sy nie kurang makan pun gemuk.haha...
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com April 24, 2012
bestnya makan banyak badan tak naik...mcm ne ina seronok..makan aje...he..he..kak ita 2 ke 3kpg aje..boleh masuk....cepat muak..
tiefazatie tiefazatie April 24, 2012
adui la..sedap tue...
Dayang Deno Dayang Deno April 25, 2012
akak makan sorang? tak makan ngan alisya? biar betik akak... kalau betul habis akak sorang, memang akak power la..!!

deno makan 3 slice pizza pun dah kenyang.. dengan cheese lagi... :)rasa nak makan piza lah.. nanti deno makan deno buat entry... hehe.. tapi bilakah nak pergi...? berangan dulu... takpe kan.. berangan deno makan pizza akak nie... hehe(^_^)
Izan Ishak Izan Ishak April 25, 2012
bestnya jadi ina... mkn byk2 pun tak naik berat bdn. kalau k.izan ni makan sikit pun dah naik sekilo dua...
sal ya sal ya April 25, 2012
rezeki baby la tu. akak pun suka pizza. blm pernah buat lagi tp macam teringin nk buat. mood takde lg nak berpizza nih.
Cikrosecute Cikrosecute April 25, 2012
sama ler gan hubby kita...tak suka sangat pizza hihihi
Unknown Unknown April 26, 2012
teringin pulak nk mkn piza neh,heee..sedapnya!:)
Masya Masya April 27, 2012
tak pernah makan pizza besar ni habis serongg.. hebatlah ina ni.. chaiyok².....
jaakechik jaakechik November 18, 2012
ya ALLAH terliur nya jaa tgk pizza...dah ler singgah sini tgh2 malam buta..adehhh!