Alisha & kasut baru..

Hari Sabtu baru ni.. abah alisha ni belilah kasut getah.. eh, ke selipar getah ek orang panggil.. hahah.. tak tau lah saya.. kononnya sebab nak ganti yang lama lah kan.. yang lama tu macam dah kecik... Seronoklah alisha dapat yang baru kan.. lepas dah bagi dia test tu, boleh pulak dia taknak bukak dah kasut tu..hahahhah


Yang baru beli tu warna BIRU.. yang lama warna pink... Yap.. warna pink tu dah nak jadi warna hitam.. itu adalah bukti KEMALASAN ibu alisha ni yer.. hahahhah... malas nak basuh kasut alisha..kikikiii



Haaa nampak tak... tali yang melekat kat selipar tu pun, tak buang lagi.. yela, nak bukak dia tak bagi.. last2 bagi je dia pakai dalam troli tu..hihii.. Ohya, alisha sekarang ni dah minat duk dalam troli.. tapi nak duduk dekat bahagian depan troli.. nak jadi "kepala" lah konon..muahhahhah

{ 25 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons April 30, 2012
SERONOK ALISHA DAPAT KASUT BARU...SEMALAM g BELI KASUT BARU TOK SYAWAL..MENGAMOK TAKMO TRY KASUT BARU...PUNYER MELALAK..ALAJHAI..MALU MAK PAK DIER NI..ORG NAK KASI KASUT BARU PON TAK MO..
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ April 30, 2012
Cantikkkk kasut biru Alisha..acik atie nk pinjammmmmmmmmmmmmmmmm!!
Eh!muat ker?hikhik
jemarisuri jemarisuri April 30, 2012
mesti seronok alisha dpt kasut baru...
nur anis nur anis April 30, 2012
comelnya kaki dia..kecik..huhu
Zie Zie April 30, 2012
emm samalah macam anak2 i dapat kasut kadang ada tali kat tegh tu... nak pakai jugak kita nak bukak tak bagi... bila dah pakai jalan pun langkah sempitlah... sebab bertali lagi....
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda April 30, 2012
Haha, comel je Alisha dok pki slipar br dlm troli, hihi~...

klik2 tabung Alisha.. ^_^
Masya Masya April 30, 2012
tu dia.. kasut baru cantik² raya nnt belilah yg ade tumit sesuai untuk gegirl melaram.... mesti alisha pun suke... oklah tu nak duduk dlm troli.. amir yg dah besar tu pun masih nak duduk kat bahgian yg ade tempat duduk khas tu haihhh.. sboo jerlah selagi muat...
pena rozie pena rozie April 30, 2012
sitwin memang suka duk dlm troli....
Ummi Iman Ummi Iman April 30, 2012
Iman suka pakai selipar. Kalau dah beli memang semangat nak pakai terus. Siap suruh casher potongkan tali tu ;) yang lama dah hitam + lusuh. Dapat yang baru sekali dua. Sebab selipar yg beli mula2 tu dia pakai merah kat tepi jari. Kepit kuat sangat + kat situ ada plastik. Terpaksa beli lagi satu.
deno deno April 30, 2012
kasut nie mmg comel kalau budak2 pkai.. pastu ringan pula, mmg sesuai! (^_^)
anisalya anisalya April 30, 2012
macam2 la alisha ni.
anitadiana anitadiana April 30, 2012
kak ita pun pernah belikan kasut mcm ne..kat pasar malam...nak jadi cite...kak ita nak basuh..pakai air panas bubuh clorok...memang bersih ..esoknya..jadi mengecil..siap arisya cakap tak muat,tak muat..kelakar lah..sudahnya bagi anak jiran...he..he..terkejut lah 1st jadi..kelakar pun ada..mama ne malas juga nak basuh..selalu bubuh air panas bubuh clorok jadi putih bersih lah kan...
fieda fieda April 30, 2012
beli selipar baru ye..boleh la wat gi pakai gi pulau pangkor kan...maira pun suka duk dlm troli tp kat tmpt duduk tu la..
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ April 30, 2012
amboi...xsaba2 lak die nk pakai...
MamaEma MamaEma April 30, 2012
anak pasti gembira bila dapat kasut baru yang disukainya..

si kakak, kasut baru dia tak akan bertahan sehingga bulan..entah2 beberapa hari dah putus..lasak sangat
Izan Ishak Izan Ishak April 30, 2012
wahhh.. cantiknya kasut baru alisha!

k.izan pun kalau begi beli brg suka kalau si kembar dok dlm troli aje sbb malas nak tgk dorg lari ke sana ke mari.. pening mak jadinya.
ieda ieda April 30, 2012
sure seronok alisha dpt kasut ... warna pink tuu sesuai noo ngan alisha lahh dik .. ';))
Ummu Muhammad Ummu Muhammad April 30, 2012
cari yang mcm ni kat muhammad ade je tak kenan je..baru2 ni baru be;likan slipa tapi asyik tercabut je..besa kot heheh
Mama Adam Mama Adam April 30, 2012
Wah!!!! Bila2 rasa nk beli selipar la utk adam. Alisha pandai ke pakai selipar yg xde tali kt belakang? Adam x pandai. Sbb biasa pakai kasut/ sandal kot. Nk beli selipar jepun utk dia praktis. Hihihi. Tapi, x comel la nk g jalan...
shahdiana shahdiana April 30, 2012
iyela..nampak sangat kasut lama dia dah kecik...patut la kena beli baru mama alisha....
eita eita April 30, 2012
waaaa...beli terus pakai...
dasat alisha tu..
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY May 01, 2012
bdk mcm tu la excited kalau dpt benda baru, sama la mcm zaquan kalau beli kasut/selipar baru utk dia msti nak terus pakai...
wan nurul hezrina wan nurul hezrina May 04, 2012
kaki alisha cepat besar.takper beli crock selesa=)
Puan Kutu Puan Kutu May 04, 2012
seronok alisha pt crocs baru.abg aiman nak belikan gak hari tu time pegi tsco.tp takde saiz,kaki besaq gedabak sgt.haha..