Rezeki join CGL.. (",)

Alhamdulillah... Masih ada lagi rezeki saya menang join GA.. & Alhamdulillah jugak sebab saya ada rakan2 yang baik hati inform kemenangan saya ni (",)..

First, saya menang CONTEST TEKA HARGA BURGER yang dianjurkan oleh Cik Tikah's.. Saya teka harga burger tu RM2.70... hihii.. Sebenarnya bukan saya yang teka tapi my dear yang tolong teka... heheh.. Hadiah yang bakal saya dapat adalah :-

2nd hadiah: Voucher Domino's Pizza!!!

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 82

2nd, saya menang Hati Yang Gembira :- 1st Years Anniversary Contest yang dianjurkan oleh Mashimaro.. Saya menang salah satu antara hadiah dekat bawah ni :-

 


Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 83

Last, saya menang Giveaway My Granny Square yang dianjurkan oleh Herba Tihara.. Hadiah yang bakal saya dapat yang no 1 tu.. Warna pink.. hihii  


Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 84

{ 18 comments.. read them below or add one }

mama_umar_maryam mama_umar_maryam November 22, 2011
tahniah dear, klu rajin join mmg blh sangkut punye ;)
Myra Jay Myra Jay November 22, 2011
Wahhh!! Banyaknyer menang..
Tahniah ye :)
AnonymousAnonymous November 22, 2011
wah tahniah ye.. rezki Alisha ni :)

minta tolong support citra
klik share tweet dan google+1 serta tinggalkan komen sekali.. jasa anda sgt2 dihargai

http://citrananizam.blogspot.com/2011/11/gadget-impianku-adalah-samsung-galaxy.html
Unknown Unknown November 22, 2011
tetibe tringin mam dominos..huhu (^_^)
Puan Kutu Puan Kutu November 22, 2011
byknya dpt hadiah..

sy lately nie jarang join.mood terbang.hehe..

klu smpt join jugak cuma result selalu tak tgok.tak tau menang ke tak..awk jer selalu inform..

kt sp takde domino kan?
Salina Mat Isa Salina Mat Isa November 22, 2011
rajinnya join GA..best klu menang dpt hadiah...
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA November 22, 2011
wahhh tahniah ye... saya kalau ikut contest mesti tak pernah nak menang2... ehehe
AnonymousAnonymous November 22, 2011
tahniah!!! cmne dgn tiroid kurg bengkak dah?
Cikrosecute Cikrosecute November 22, 2011
banyaknya menang hihihi tahniah...
Ardini Humaira Ardini Humaira November 22, 2011
bertuahnya.. tahniah tau! :)
msredcheesecake msredcheesecake November 22, 2011
Bertuah betul la... Msred masuk ga tak pernah menang...hhee
Masya Masya November 23, 2011
tahniah menang GA... mesti seronokkan dapat hadiah..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 23, 2011
wahhh tahniah.nielah rezeki disebalik kegigihan berkontest=)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 23, 2011
congrast Ina dear.. dh jd Ratu Mnang CGL la awk nie..hehe..
QasehnyaRania QasehnyaRania November 23, 2011
ina..jom join contest ...ciksu da tag nama u..jom usha..
fieda fieda November 23, 2011
bestnyer ina...voucher pizza free tu yg paling best..
Tie HT Tie HT November 26, 2011
banyak nye dh menang GA ..congrats :)