Review blog by ujang


Tadi ketika saya singgah di blog Kak Ema.. Saya nampak Kak Ema join segmen Ujang.. So, tibe2 pulak saya pun berminat jugak nak join.. hihii..

Jom lah u all.. kita join sama2.. ujang nak review blog kita nih.. hihii Bila lagi nak suruh Ujang review kan.. Ni lah time nak suruh dia jenguk2 sikit blog kita yang tak seberapa ni.. cewahhh.. hehhe

Saya ada jugak menjenguk Blog Ujang ni.. tapi just silent reader je la... saya suka dengan cara penyampaian dia yang sempoi.. (",)

Kalau u all nak join.. Klik SINI tau.. Cepat2 sebab last date dia 22/11/2011

{ 7 comments.. read them below or add one }

fieda fieda November 21, 2011
ina..tahniah
http://herba-tihara.blogspot.com/2011/11/10-pemenang-giveaway-my-granny-square.html
emarieys emarieys November 21, 2011
join jgn tak join...hehe
Puan Kutu Puan Kutu November 21, 2011
cptnya due..cmna nak join?hehe
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 22, 2011
insyaallah akan mengjoinkan diri jugak
Ujang9897 Ujang9897 December 07, 2011
tq join kak..lps ni turn ek..=)