Alisha.. Alisha.. Alisha.. (",)

Seronok sungguh saya melihat perkembangan Alisha sekarang ni.. Yela, macam2 gaya.. Macam2 keletah... Saya rasa saya sangat bertuah sebab diberi peluang untuk jaga Alisha sepenuhnya.. (",)


Alisha sekarang suka sangat buat gaya ala-ala "Opsttt terlebih sudah".. Comel... dahla jari jemari dia tu kecik2 je.. hihii Bila dia nak buat sesuatu or dah buat sesuatu yang agak2 "terlebih".. dia mesti sengih2 sambil tutup mulut... muahahaa


Lagi satu, Alisha suka benor mengorek lubang hidung dia tu.. siap lubang hidung orang lagi dia nak tolong korek... muahahaa..


Ohya, tak lupa jugak, Alisha pun dah pandai korek telinga dia jugak.. pantang jumpa cotton buds.. mesti nak guna untuk korek telinga dia... hihii.. tapi takdalah saya biarkan putik kapas tu merata2..


Air kotak sekotak untuk dia sorang... Sekarang ni, kalau kitaorang order air.. mesti kena order untuk dia sekali.. Kalau tak, mulalah air kita tu akan jadi hak milik dia.. hihii

P/s : Sedang menanti kehadiran PAKCIK COURIER (^_^)

{ 18 comments.. read them below or add one }

fiza fiza November 29, 2011
Seronok dpt tgk perkembangan anak 24/7 depan mata kan ☺☺
mama_umar_maryam mama_umar_maryam November 29, 2011
alolo..budak2 kecik klu korek idung pon ttp kiut tau!!
eB ezrin eB ezrin November 29, 2011
seriau tgk . pandai korek telinger ker tuh?
Puan Kutu Puan Kutu November 29, 2011
wah alisya sopan gitu..ketawa tutup mulut lg..:)

comelnya alisya,

kejap nak berangan sy ada anak gir.hahaha
ecadwinkyasha ecadwinkyasha November 29, 2011
akak...alisha nye bulu mata panjang eh?.
Cho Zila Cho Zila November 29, 2011
syukurkan dengan nikmat yang diberi... Alisha jangan korek telinga gitu ok...
LYAfrina LYAfrina November 29, 2011
tiada kata2 y blh diluahkan melihat setiap pkembangan anak mbesar.. lagi2 tiap2 hari menjaga nya...

pandai alisha...senyum terlebih..terus tutup mulut dgn jari2 kiut dia tu.. ni gadis sopan ni.. he3
Cute MuM Cute MuM November 29, 2011
bestnya dapat jaga alisha 24 jam..
cute mum nie bila balik kerja & cuti jer.. tue pon kadang2 miss sebab penat bekerja..

walaupon tak dapat jumpa waktu ofis hour.. sekarang dania dah pandai cakap kat hp.. bolehlah borak kejap dengan dania..
SeputihSalju SeputihSalju November 29, 2011
comel jer alisha gelak sambil tutup mulut...hihihi. alamak seram plak tengok alisha pegang cutton buds cmtu..huhu
fieda fieda November 29, 2011
amboi alisha..mcm org besor dah dia yer..
syawalsimpsons syawalsimpsons November 29, 2011
syawal baru nak pandai minum guna straw ni...
zareliqa afiqa zareliqa afiqa November 29, 2011
syoknyer dia korek telinga :D
Comel2^^
Cik Rose Cute Cik Rose Cute November 29, 2011
hahaha Alisha...pas korek telinga puting kapas jangan masuk mulut tau....
aizamia3 aizamia3 November 29, 2011
makin dia besar makin banyak ragam yang perlu kita layan.. tapi seronok dan bahagia bila tengok anak2 membesar depan mata..
wan nurul hezrina wan nurul hezrina November 29, 2011
tang korek idung sama cm merah.hehe...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 01, 2011
comelnye bj kurg Alisha tue.. suke pic yg 1st. hehe..
izan mama mia izan mama mia October 10, 2012
alisya dr kecik mmg comel eks..