Rezeki Menang topup lagi (",)

Firstly thanks to Kak Fieda & Kak Nida sebab inform saya pasal kemenangan ni.. Saya menang topup hasil dari saya join Giveaway yang dianjurkan oleh Blog Cekodok Punyer..



Saya tak pasti pulak berapa RM topup yang saya dapat... Tapi apa2 pun, topup tu saya akan bagi dekat my dear.. Thanks yer penganjur (',)

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 81

P/s : Masih terdapat 12 hadiah hasil kemenangan saya join CGL yang masih belum diterima

{ 14 comments.. read them below or add one }

Naz Naz November 12, 2011
bila nak call kita..hik, hiks.. :)
fieda fieda November 12, 2011
tahniah ina..tu la kak fieda ni pun berlambak hadiah tak der pun sampai...dah tanya pun dorang..ada yg tak reply pun..huhu..malas dh nak tanya2 lagi..

kak fieda tukar balik nama profil ni sbb ada kwn blog tu bgtau nanti akan effect kt widget top commenter...dan widget2 lain..
Puan Kutu Puan Kutu November 12, 2011
bertuah lg ibu alisya nie.Tahniah..

uii byk tu 12.sy ada 4 lg belum terima..:)
LYAfrina LYAfrina November 13, 2011
tahniah,,, dh rezeki tu.. lya dh kurang tuah..sbb jrg sgt join cgl skarang... blog contest pon dh terabai.. hehe
dalila dalila November 13, 2011
tahniah.... akak joint yg ni... jom joint sekali...hhee..
http://ceriteradalila.blogspot.com/2011/11/beauty-contest-from-aina-rahman.html
msredcheesecake msredcheesecake November 13, 2011
asik menang je... ni yg jeles ni... hheee...congrats...
tiefazatie tiefazatie November 13, 2011
wah..best ah sis..tahniah2..hee
Addin Addin November 13, 2011
wahh tahniah , addin tak penah dapat topup free, hihi :D
Unknown Unknown November 13, 2011
waahh..thniah yea...
btw, thanks sudi singgah blog aevoe... :)
salam perkenalan drpd aevoe
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA November 13, 2011
wah tahniah Intan.. bagi2 lah kat saya plak ye... ehehe
Alin Alin November 14, 2011
tahniah mama alisya...:)
thanx ye sudi terjah n follow saya...
saya pun wat bnda yang sama jugakk...
keep in touch ye...^^
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 14, 2011
wah tahniah..rajin lah ina join contest.takpayah isi topup kan?tahniah taw