Saya ada masalah dengan pisang

Kalau semalam saya bagitahu u all yang saya tak kenal nama2 ikan.. rupanya ramai jugak kawan2 saya yang satu geng dengan saya yer.. hihii...

Thanks to Mr Google

Kalau u all nak tahu, bukan nama ikan je saya tak kenal.. pisang pun sama jugak.. hahahaa..Pisang emas ke pisang tanduk ke pisang kaki ke & beberapa jenis pisang lagi.. saya kenal lah... Pisang embun, pisang susu, pisang lilin... mana saya nak kenai.. adusss.. 

Pisang emas saya kenai tu pun sebab dia kecik2 & comel2.. hihii.. Pisang tanduk tu pulak sebab my dad ada tanam sebelum ni.. Pisang2 lain, hampeh.. tahu makan je.. Ohya.. lagi satu, saya kenai PISANG GORENG... muahhahhaa

Banana fritter
Thanks to Mr Google
 
Nasib baik lah my dear kenal jenis2 pisang.. hihii.. U all pulak, kenai tak jenis2 pisang (",)

{ 22 comments.. read them below or add one }

Rosalia Rosalia November 03, 2011
kenal :) pisang abu.haha serious ada
Munn Jaafar Munn Jaafar November 03, 2011
sy org kmpung kak....mmg kenal...hihi
Unknown Unknown November 03, 2011
hahaha..shaye pun kenal pisang grg jer..hihi...lg 1, banana split..hihi
AnonymousAnonymous November 03, 2011
hahaha..pisang kaki tau x rupe cmne? heheheh..soklan cepu mas..
Unknown Unknown November 03, 2011
akak mmg susah kenal ikan/pisang/ jenis pokok pun...

but thank god dpt husben yg pakar semua..

so tu lah kuasa allah kan...
bagi kite jodoh yg saling melengkapi :)
- AZIE - - AZIE - November 03, 2011
same goes wif me hehehehehe, kenal pisang emas ja...tue pun sbb suka wat cokodok, ari nie org bgtau ini pisang kelat, ini pisang tanduk..esok g cari kt kedai dh xtau yg mana pisang kelat, yg mana pisang tanduk huhuhuhu..pisang goreng peberet..yummyyy
AnonymousAnonymous November 03, 2011
pergh!!!!!!! saya suka pisang goreng!!!!!!!
fieda fieda November 03, 2011
hahahaha...sama jugak la kita..dok knal jugak nama2 pisang ni..kenal pisang emas jer...huhuhu..camno ni...?
eB eB November 03, 2011
x tau jgk... heng la kiter ;p
ps: slamat hari rayer aji (",)
dalisha dalisha November 03, 2011
kadang2 tertukar jugak antara pisang emas dan pisang lemak manis... huhuhuhu
Cho Zila Cho Zila November 03, 2011
memang kurang tauler... sebabnye tau makanjer...
LYAfrina LYAfrina November 03, 2011
lya lak knl pisang montel jer..sbb kat pisang tu biasa ada sticker montel..hehe..tp klo xde sticker tu..konpem xknl..tgk pisang..sma jer.. klo beza pon pisang putik n masak.. hehe
suhaina laui. suhaina laui. November 03, 2011
kenal jugak pisang2 ni sb suka mkn hehehe...yg paling suka pisang lemak manis & montel ;)
zareliqa afiqa zareliqa afiqa November 03, 2011
pisang goreng taw lar.best mkn time ptg.hehe :D
Ros Ros November 03, 2011
salam intanberlian,

Kak Ros pun tak berapa kenai sangat ngan pisang ni...tapi pisang goreng ni memang kesukaan Kak ros..
lizz lizz November 03, 2011
saya tau fav pisang yang saya suka makan...pisang tanduk, pisang emas n pisang nangka...
Puan Kutu Puan Kutu November 03, 2011
sy kenal pisang emas dan pisang goreng ja.haha..lain semua taktau..:)
tiefazatie tiefazatie November 04, 2011
kenal2...mak suka je cte nie pisang apa..tue pisang apa..haha
kpah k-poh Sharifahnor kpah k-poh Sharifahnor November 04, 2011
dik..kpah jawab kat sini aje lah yaaa...
kpah ambik vco tu sehari satu sudu besar saja..setiap pagi sejam sebelum sarapan.kpah pernah tertinggal minum masa raya puasa dulu sebab lupa nak bawak balik kg.memang kita tak rasa perubahan..tapi bila dah cek darah..baru tahu lah..
vco ni kan byk khasiatnya..kalau nak khasiat lebih cepat..kenalah minum 2 sudu sehari..
oh ya..adik tahan ke bau vco ni?..kalau rasa tak tahan..tukar ke kapsul..tapi mahal lah sikit.
Izan Ishak Izan Ishak November 04, 2011
bukan IB je tak kenal..kak izan pun sama. yg familiar cuma pisang tanduk, awak, lemak manis, rastali...lain2 minta maap le...