VCO 7 botol RM20??

Malam semalam saya dah sampai rumah my parent.. Nak update blog mulalah terasa malas.. Rasa nak rest je memanjang.. hihiii.. Tapi tak boleh jugak sebab nanti mesti u all akan rindu dekat saya kan... muahahhahah bajet orang sayang dia la tu.. hihii

Hari ni nak cerita pasal Minyak Kelapa Dara.. Seperti yang u all tahu, saya minum VCO kan.. Nufera saya tu dah habis.. Kebetulan pulak, adik ipar saya yang bekerja dengan Jabatan Pertanian bagitahu, pengusaha dekat tempat dia tu ada buat VCO ni.. so, my dear pun suruh lah adik ipar saya tu tolong belikan.. Kalau beli dekat pengusaha sendiri mesti lagi murah & fresh kan..


So, minggu lepas, adik ipar saya tu bawaklah 7 botol.. Dia cakap pengusaha tu taknak duit tapi dia tetap bagi dekat anak pengusaha tu RM20.. so, my dear just bagi dekat adik dia tu RM20 je la.. Fuyooo jimat duit saya.. opstt jimat duit my dear.. hahhah Bukan apa, kalau Nufera tu RM40++ sebotol.. hihii "Habis yang ni boleh kirim beli lagi ni".. hihii


Adik ipar saya cakap, ramai pengusaha yang buat VCO ni dekat tempat dia tu.. Lain kali dia boleh pergi beli dekat pengusaha lain pulak.. muahahhah... Rasa dia sama je dengan Nufera punya.. Tapi yang ni nampak macam lebih jernih.. Saya dah mula sukakan rasa minyak kelapa dara ni.. hihii

P/s : Petang semalam courier service telefon saya bagitahu dia pergi hantar barang dekat rumah saya tapi saya dah balik kampung.. Dia cakap, barang tu dalam kotak besar.. bila goncang ada bunyi "keceng-keceng".... hahahhah opstttt ADAKAH ITU LEARNING TABLE ALISHA???...

{ 24 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown November 25, 2011
wah..bui tak suka minum2 benda gini..tak lalu tekak
syawalsimpsons syawalsimpsons November 25, 2011
MESTI LA BARANG ALISHA...APA LAGU KAN....SELAMAT BERCUTI
INNANIE ARIFFIN INNANIE ARIFFIN November 25, 2011
wahhh jimat!!! kalau nak beli sebotol berapa???
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ November 25, 2011
salam Ina..klu batuk ,k,.atie minum minyak kelapa dara & klu muka kering sgt(dek ekon)..sapu minyak ni kat muka jer..
AnonymousAnonymous November 25, 2011
hehe..minum2..cpt sembuh!
Myra Jay Myra Jay November 25, 2011
Murah nye minyak tu 7 botol RM20..
Memang jimatlah :-)


**Mesti tak sabar nak ambik barang tu kan**
eB eB November 25, 2011
wow, x sabor nk tgk :)
Salam Maal Hijrah :)
fieda fieda November 25, 2011
alamak...brg alisha la tu..mesti tak sbr ni ina nak tgk brg tu kan....sedap ker ina rasa minyak kelapa dara ni..?
AnonymousAnonymous November 25, 2011
kalau blh tau ini ubat apa ekk..
sapu ke makan?.

sy kalau mkn tak brapa blh ni...huhu
Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam November 25, 2011
Tak pernah lg rasa minyak tu.. tp tgk cerita ibu alisya ni mcm okey je.. :D
Salina Mat Isa Salina Mat Isa November 25, 2011
bagus ke vco tu?cmne la rasa minum minyak ek..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 25, 2011
murahnye.. Ina bli VCO kat situ je la eh, jimat duit..

wah, agaknye mmg meja Alisha la tue..hihi.. syok la Alisha, blk umah ade hadiah menanti die.. ^_^
Puan Kutu Puan Kutu November 25, 2011
mesti kt kmpg asyik teringat jer bungkusan tu.hehe..

untung dpt mura..mura rezeki..:)
dalila dalila November 25, 2011
slalu mkan yg capsule... minum ni kurang sikit... tpi VCO byk khasiatnya..
emarieys emarieys November 25, 2011
alamak kalau mamaema dah tak tertelan..sebab cecair..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa November 25, 2011
Dulu ada jadi ahli..tp tak penah cuba pulak.Main masuk jek.hehe :)
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA November 25, 2011
wahhh, saya pun macam nak mencubaa... pasti banyak khasiatnya.. kat tenpat saya belum pernah lagi cuba minyak kelapa macam ni
Unknown Unknown November 25, 2011
kak..apa rasa dia...??kiter teringin nak try benda macam tu tapi mahal lerrr..7 botol 20 hengget...lalaalala..mang berbahloiii sangat..he3
mama_umar_maryam mama_umar_maryam November 25, 2011
waa beshnye..klu zt dah xkeruan dah xsaba2 nk tau parcel ape,hehehe
Cikrosecute Cikrosecute November 26, 2011
Pernah rasa minyak kelapa dara nie...sedap!!! hihihi Sebelum nak bersalinkan Syifa....
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 29, 2011
elokker kalu guna kt eczema person..nk try guna klu elok
ida =) ida =) April 16, 2012
Murahnya.... Dulu makan nufera gak. Sebotol je sbb x lalu nk telan. Hiiihihi