Hadiah & Freebies

Hari ni saya nak update pasal hadiah + freebies yang saya dah terima ..



Hadiah hasil dari kemenangan Giveaway My Granny Square yang dianjurkan oleh Herba Tihara.. Saya tak tahu nak guna untuk apa sebab macam comel sangat.. sayang nak guna.. hehee.. So, saya simpan je lah.. (",)



Hadiah hasil dari kemenangan CONTEST TEKA HARGA BURGER yang dianjurkan oleh Cik Tikah's.. Ohya, ini bukannya dapat free2 macam tu je tau.. tapi kita kena beli 3 LARGE pizza baru dapat free 3 REGULAR pizza.. Memang tak belilah saya jawabnya.. 3 LARGE pizza... Bukannya saya nak buat kenduri pun.. Aduss.. So, voucher ni akan burn macam tu je la.. Lagipun expired date 30/11/2011 + saya dah tertinggal voucher ni di Chemor... 


 Yang ni pulak hadiah hasil kemenangan Hati Yang Gembira :- 1st Years Anniversary Contest yang dianjurkan oleh Mashimaro. Ohya, Mashimaro ada bagitahu saya.. Kalau saya nak buat Contest, bagitahu dia kot2 lah time tu dia teringin nak sponser hadiah.. hihii Ok, Mashi (",).. Psstttt Mmg saya plan nak buat Lucky Draw pun tahun depan TAPI selepas kami balik dari "HONEYMOON" akhir bulan Januari... (Tahun depan baru saya cerita pasal ni yer) hihii


Last.. Freebies dari MamyPoko.. Bab2 freebies ni saya memang suker.. hihii.. Nak beli MamyPoko mahai sangat.. dapat try sample punya pun jadilah.. muahahaa.. Setakat ni kami masih setia beli PetPet untuk Alisha... Kualiti PetPet ni memang sangat2 memuaskan hati kami suami isteri!! (",)

Thanks pada Penganjur & Tak lupa jugak MamyPoko..

{ 9 comments.. read them below or add one }

QasehnyaRania QasehnyaRania November 28, 2011
sukenya hadiah u dah sampai..aii punya blom dpt ...huhuhu...ole2 pangkor pon xdapt2 lagi la...sob..sob..sob..
Cikrosecute Cikrosecute November 28, 2011
tahniah Intan...hihihi banyak jugak hadiah tue..
Puan Kutu Puan Kutu November 28, 2011
hair clip polkadot tu paling sempoi.haha...
farah jalikha farah jalikha November 28, 2011
datang promote my shop!! support me dear!!

http://dewarisankami.blogspot.com/
Nida n' Hanafi Nida n' Hanafi November 28, 2011
Tahniah Ina... banyak dapat hadiah.

Kak Nida akan bertukar blog dari radinsah.blogspot.com ke http://ucualong.com
Cik tikah Cik tikah November 28, 2011
rugilah x guna voucher tuh :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 29, 2011
congrats la Ina..byknye dpt hadiah, hehe..

btw, meja Alisha ke yg ari tue smpi?
fieda fieda November 29, 2011
bestnya dia dapat riben comeyy tu...