Pemberian Dari Kak Fieda (^_^)

Firstly, saya nak ucap terima kasih sangat2 dekat KAK FIEDA sebab sudi bagi saya hadiah yang comel2 belaka ni.. Alisha suka.. hihii Anak saya tu memang.. semua benda dia suka.. hahaha.. Actually kak fieda bagi hadiah ni dekat saya sebagai tanda perkenalan kami di alam maya... Saya & kak fieda ni mula rapat or kenal sebab kami selalu join CGL la.. (",)


 Kak Fieda bagi Keychain Langkawi, yang angry bird tu panggil apa ntah.. keychain ke apa ek.. tak pasti lak saya.. hihii.. & bag pink colour.. hihi.. suka dengan bag tu... lembut je bila pegang..


Si Alisha dah mula berkenan dengan angry bird.. hihii


Dengan penuh kesungguhan anak saya buka zip bag tu.. hihii Dia berkenan jugaklah tu... muahhaha.. Apa2 pun, terima kasih sangat2 yer kak Fieda,... Kawan2 alam maya saya ni semuanya baik2!!.. Memang u all semua ni the best lah!!

 

{ 16 comments.. read them below or add one }

Cikrosecute Cikrosecute November 23, 2011
Wah!! seronoknya dapat hadiah....Alisha la yang paling seronok hihihi
syawalsimpsons syawalsimpsons November 23, 2011
best3...kak fieda nak jugak...kikikikikiki....nnt kalo sue balik SP kiter jumpe ye...tp skrg ni mak sue je balik sana dolu
fieda fieda November 23, 2011
ala...dah sampai ker...malunyer kak fieda ina wat entry la pulok....hehehe..pemberian kecik jer tu...saje2 wat kenangan...angry bird tu keychain gak kot...kak fieda letak kt kunci umah dgn wat sangkut kt pengepit kuku...keychain langkawi tu kak fieda beli masa gi langkawi aritu...
fieda fieda November 23, 2011
ina..beg untuk isi handphone tu..soru yer hadiah tak seberapa pun...hihi
aizamia3 aizamia3 November 23, 2011
semakin bertambah kan kawan-kawan di alam maya.. ;)
Unknown Unknown November 23, 2011
dpt hadiah lagi?

huwaaaa, jeles!
AnonymousAnonymous November 23, 2011
angry bird...akak suka...hehe
ajumohit ajumohit November 23, 2011
Cutenya hadiah tu, fieda mmg baik, Ada gak dpt gift dari fieda ;)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 24, 2011
SERONOK DUA TIGA RONOKNIE..CUMIL ANGRY BIRD2
Puan Kutu Puan Kutu November 24, 2011
comel beg pink tu..me loike!

kak fida bila nak bagi i pulak?lala..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 24, 2011
wah..bestnye dpt hadiah dr Kak Fieda.. mmg best kn ade kwn blogger nie..sumer peramah.. ^_^ xsabo nk jmpe..hehe..
lynndamya lynndamya April 02, 2014
Salam kak, wahhh yg keychain tulis langkawi tu cantik :D

haha entry tahun bila lah sy komen ni, haha :P