TOLONG SAYA!! huwaaaaaaaaa

Huwaaa tension betoi ni.. Semalam konon2nya saya naklah masukkan header dekat blog saya ni..saya pun pergilah ke bahagian design & masukkan header tu dekat "pengatas".. tgk2 saiz header tu xberapa ngam dengan blog saya ni.. so, saya remove la balik.. Saya tak perasan yang button remove yg saya tekan tu adalah untuk gambar or untuk function "pengatas"... lepas tu tangan saya yang gatai ni, terus save.... Adussssss

Tapi tiba2..


Huwaaaaaaaaaaaaaaaa bahagian pengatas saya tu dah hilang....

Kalau u all tengok blog saya lagi satu.. tak ke ada pengatas tu... Adussssssssss...

So, masalah saya sekarang ni adalah macamana nak bagi wujudkan balik kolum pengatas saya tu... Cuba u all tengok dekat atas blog saya ni.. mana ada dah perkataan "IntaNBerliaN & One Thousand Million Smile I Bring To You!!!"...  huwaaaaaaaaaaaaaaa.... 

{ 7 comments.. read them below or add one }

topijerami90 topijerami90 November 24, 2011
cara senang tukar template,
:)
xpun ikut tutrorial saya nie..
hampir sama kot masalah awak

http://jalanyangberliku.blogspot.com/2011/11/cara-meletak-gambar-header-blog-ops.html
AnonymousAnonymous November 24, 2011
senang je :D add gadget kat mana-2 dulu then pilih header :D mesti ade then drag atas html java script tu :D kat atas cm biasa . ok ?

visit lah blog saya kalau ada masa ok ? = http://ninazhrn.blogspot.com

#harap-2 saya boleh bantu ;D goodluck
fieda fieda November 24, 2011
ala..cian ina..kak fieda tak reti bab2 ni...ina try la tuto2 yg dorang bagi tu...
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 24, 2011
NURUL BARU PERASAN MSLAH INA NIE.OKLAH DAH SLOVE=)
emarieys emarieys November 24, 2011
dah dapat selesaikan..
Puan Kutu Puan Kutu November 24, 2011
woo ini masalahnya.dah selesai br nak baca entri.hehe..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 24, 2011
bgus la masalah dh settle... ^_^