SURPRISEEEE!! (^_^)

JANGAN TERKEJUT JIKA U ALL TENGOK HEADER SAYA BESAR GEDABAK YER.. MUAHAHAHA.. Tapi kalau screen u all kecik.. nampak keciklah header saya (",)

 
U all tengoklah dekat atas blog saya ni.. dah ada HEADER.. hihii.. Ok tak?.. selepas hampir 10 bulan berblog baru blog saya ni ada header.. hehhe..

Saya paling suka tang Alisha yang ada bulat2 *xtau nak panggil apa* yang seolah2 sedang memikirkan kami bertiga... hihiii... Header saya ni dibuat oleh ANNA.. Kalau u all nak tahu akhir bulan 9 hari tu, saya terbaca entry Anna yang bagi Freebies header & dekat entry tu jugak bagitahu sesiapa nak request pun boleh walaupun sebenarnya Anna tak ambik upah.. Ohya, ni entry tersebut..

Anna sanggup buat header untuk saya & dah banyak kali anna edit.. Thanks Anna sebab sudi melayan karenah akak yang banyak songeh ni.. hihii.. Nanti akak bagi upah yer... (",).. Ohya, walaupun sebelum ni Anna kata tak ambik upah tapi saya sangat menghargai keikhlasan Anna.. so, petang nanti saya akan belikan topup untuk Anna.. (",)


{ 14 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous November 26, 2011
blog IB dh berwajah baru...suka2.

JS punya lum siap lg..header baru msh dlm editing. huhu..
Unknown Unknown November 26, 2011
wahhh..nak mintak jugak la...he3..kita da lama berblog..tapi stat aktif taun ni...b4 ni xtau pun betapa seronoknya berblog (^.^) kiter pun ndak ada header kak...he3
Unknown Unknown November 26, 2011
wahh..Alisya ada dua btg gigi..tu je yg nampak..hehee
dalila dalila November 26, 2011
brubah wajah ropanya... edit mengedit ni mmg mgmbil masa... biar smpai puas hati...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 26, 2011
wah.. bestnye ade header br.. mmg surprise la bile msuk blog ina td, hehe.. xsabo bile blog sy akn abis diedit nnti, hihi~..

btw, ha'ah.. Hannah br pas gunting rmbut, hihi~.. have fun ye kat kg sane..
Lelord Lelord November 26, 2011
pheeweet berwajah baru..cantik
Cikrosecute Cikrosecute November 26, 2011
cantik header tue intan....lagi2 alisha tue...
Myra Jay Myra Jay November 26, 2011
Wahhh berwajah baru..
BTW header tu memang cantik :)


**Myra dok kat Perai**
Puan Kutu Puan Kutu November 26, 2011
terkezut bukak blog ina nmpk header besar gedabak..

baru la berseri blog dah ada header..:)
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA November 26, 2011
wah, blog Intan melangkah setapak lagi... tahniah sebab akhirnya mempunyai header yang cantik molek.. heee.. Salam Maal Hijrah 1433H ya
Umialya Umialya November 27, 2011
mmg besarpong, dpt setakat Intan Ber..
kurus kurus November 28, 2011
cantik header baru tuu dik ! :)
fieda fieda November 29, 2011
cantik header tu ina..