Rezeki 1/11/11

Alhamdulillah.. masih ada lagi rezeki saya untuk menang GA.. Kali ni saya menang topup RM5 hasil dari saya join Giveaway Template Cik Nurfarah 


Terima kasih jugak dekat Farah sebab sudi inform kemenangan saya ni.. Sekarang ni saya memang dah lama tak dapat check result CGL.. memang sangat2 menghargai siapa2 yang sudi inform saya pasal result CGL ni (",)
 

AGEN TOPUP, JUAL TOPUP

Ohya topup yang saya dapat ni.. saya suruh penganjur masukkan ke no h/p adik saya.. Upah sebab melayan alisha selama seminggu baru ni.. hihii.. Apa2 pun, saya ucapkan terima kasih kepada Farah     

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 80 
 
P/s : Dashboard saya telah lama meninggalkan saya untuk selama2nya tanpa meninggalkan waris *ayat cam poyo ;p*

{ 11 comments.. read them below or add one }

Cikrosecute Cikrosecute November 01, 2011
wah!...seronoknya..menang contest ya...
Myra Jay Myra Jay November 01, 2011
Tahniah ye :-)


**Payment advice akan dapat sebulan lepas cashout, akan dapat thru emel**
Muhammad Naim Abdullah Muhammad Naim Abdullah November 01, 2011
salam

tahniah. Kalau topup 50 baru best.hehe
fieda fieda November 01, 2011
tahniah ina..kak fieda dh lama benor tak menang apa2..lagipun dah tak ambik tau pasal ga dan contest sbb dashboard kak fieda pun sama gak..dh pergi buat selama lamanya..nk join ga pun dh takder mood..lama dh tak jenguk blog tu..huhuhu..
Puan Kutu Puan Kutu November 01, 2011
Amin..memang muka rezeki betullah..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 02, 2011
congrats Ina, untung adik Ina, hehe.. dpt "upah".. ^_^

xpe, kalo ade nmpk name Ina kat mane2, sy akn inform ye..
tiefazatie tiefazatie November 02, 2011
murah rezeki sis..tahniah!
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 02, 2011
aduyai bilalah den nak mulo bercontestnie..tak der masalah yang..nnt ada mood harus start semula
izzie izzam izzie izzam November 13, 2011
kite sme lah sis..hehe..dpt saguhati..
tuh yg atas link akak tuh..hehe :P