Saya sudah berubah??

Selepas hampir 5 hari saya tak mengadap blog.. akhirnya hari ni baru saya buka blog ni ha.. tapi ni pun masih lagi kekurangan mood untuk buat entry.. SEBABNYA, SAYA DAH KETANDUSAN IDEA.. huwawaaaaaaaaaa..

Actually, saya tak percaya yang saya mampu tak mengadap blog sepanjang balik kampung kali ni.. pelik ni.. hihii.. Yela, kalau sebelum ni, sangat susah hati bila tak mengadap blog & tak dapat jenguk membe2 blog tapi kali ni.. saya boleh buat tak heran je dekat laptop & komputer.. Mesti laptop & komputer tak pandai ngayat saya kali ni.. hihiii

Tapi tu la.. dah lama saya tak rasa macam ni... kali ni saya dapat  rehat puas2.. tak lagi tidur lambat kerana mengadap blog.. tak lagi bangun tidur awai kerana mengadap blog.. Nak kata saya sibuk sangat time raya baru ni tak jugak.. bersenang lenang je.. hihiii

K la, saya nak pergi siapkan kerja rumah dulu.. Ohya, u all masak apa yer tengahari ni? Saya terfikir nak masak ikan singgang, sambal belacan & sayur goreng je kot.. Dekat sini hujan, dapat cicah ikan ayer dengan sambal belacan.. sedap jugak ni.. hihii Lagipun lauk bekalan dari kampung ada lagi tu.. hihii...

P/s : Petang2 nanti baru saya pergi jenguk blog u all yer (",)
Saya sudah berubah??

{ 14 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous November 08, 2011
wah sedapnya menu tu, tahlah saya dua tiga hari tak dapat bukak blog rasa rindu sangat kat blog ni
nur anis nur anis November 08, 2011
cuti raya, cuti berblog juga..:) saya berblog dekat office je la. kalau dekat rumah, terpaksa bercuti blog. huhu
LYAfrina LYAfrina November 08, 2011
hehe.. smelah dgn lya..mmg xhadap lnsung... padan k duk ats katail jer.. mmg rsa x sht sgt.. biasanya klo xshat pon.. ttp gagahkan diri nk ngadap blog... hihi/.
berubahkah kita???

xpela..sesekali..kt dpt rehat sepuasnya..tnpa perlu igt apa2... feel free
Puan Kutu Puan Kutu November 08, 2011
sy pg nie buat sandwich telur jer.tgharie mkn kt rumah kenduri ja..

patut la lama menghilang..:)
AnonymousAnonymous November 08, 2011
haha..samela..blur kejap xtau nk start cmne..
suhaina laui. suhaina laui. November 08, 2011
selamat hari raya ina....same la dh 4 hari buka blog.....sibuk sgt raya kali ni.....arini lak nyut2 sakit kepale.....sempat bw je kot ;)
hakamah hamyadi hakamah hamyadi November 08, 2011
kama pun dah ketandusan idea...jom kita sama2 mengasah otak ni untuk post entry yang best2..hehe
Munn Jaafar Munn Jaafar November 08, 2011
biasa la tu kak kekadang mood ke laut =)
Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam November 08, 2011
Ibu Yusuf kalau balik kg angkut sekalai laptop dia.. tu yg bertukar dr streamix ke broadband tu.. hehe..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 08, 2011
hehe.. sy lak mmg dh makin jarang on9 now, huhu~.. coz busy.. xpe la ina, mmg kdg2 akn ade timbul rs xde mood nk blogging, sy penah rs camtue gak dlu, hehe.. tp rsnye entry2 ina sumer best je..

wah, sdapnye masak!! >_<
fieda fieda November 09, 2011
btul tu ina...aduhai...rasa puas plk tido tak mengadap blog selama beberapa arini...kalau tak bgun pagi blog nak tido pun blog...bila dah lama tak mengadap mood pun dah kurang..huwaa..kak fieda pun dah buntu tak tau nape ni..
indahhiasan indahhiasan November 09, 2011
akak kita mengalami simtom yang sama..hahhaha
tiefazatie tiefazatie November 09, 2011
ifa pun xde idea nie..haha