Selamat Datang Follower yang ke 1000


 Tanpa disangka2.. selepas hampir 10 bulan berblog, akhirnya pagi ni followers saya telah genap 1000... terima kasih sangat2 kepada u all yang sudi follow & singgah membaca coretan saya di blog ni (",) Saya menghargai kehadiran u all di sini.. sayang u all lah... hihi


Apa2 pun, jom kita berkenalan dulu dengan follower saya yang ke 1000 ni.. Tapi sebelum tu kan, saya nak bagitahu u all.. memang sebelum ni, saya pernah tergerak dalam hati mintak2lah follower saya yang ke 1000 adalah seorang yang bergelar IBU & blog dia adalah blog masakan... tanpa disangka2.. memang ZURENA ni adalah menepati ciri2 yang saya nak... ecececcecee... hahahaha *ayat poyo*


WELCOME TO MY BLOG

Followers saya yang ke 1000 adalah DARI DAPUR ZURENA.. Blog Zurena adalah sebuah blog masakan di samping adalah kadang2 tu terselit jugak entry yang bukan pasal resepi... tapi yang pastinya blog Zurena ni penuh dengan resepi hokay!!..

Kalau u all rasa takda idea nak masak tu.. pergilah jenguk2.. intai2.. skodeng2 resepi dia tu.. hihii.. Resepi dia senang2 je.. & gambar2 yang dia sertakan menarik perhatian kita untuk mencuba.. Betoi ni u all.. tak caya tengok gambar dekat bawah ni..

Minuman Raja

HAA??? amacam??? nampak menarik tertarik tak???... Saya memang dah mula tertarik & dah teringin nak mencuba ni... hahahhha.. Memang senang yang amat hokay!! Ni anak2 Zurena bagi nama MINUMAN RAJA.. Nak tahu resepi dia, KLIK SINI

{ 20 comments.. read them below or add one }

Munn Jaafar Munn Jaafar November 23, 2011
tahniah! dah 1000 la...hik3
Fiza Rahman Fiza Rahman November 23, 2011
Tahniah...ramai dah pengikut ☺☺
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 23, 2011
akan ku trjah nnt=)wahh ina dah 1000.nurul baru 100++.malunyer.hehe.
Cikrosecute Cikrosecute November 23, 2011
Tahniah Intan...ffollowers dah seribu...nanti terjah blog yang follower ke 1000 tue...hihihihi
Unknown Unknown November 23, 2011
rminye follower..hehe..congrats (^_^)
eB eB November 23, 2011
wah tahniah, me baru ader 800 jerk. >_<
ajumohit ajumohit November 23, 2011
Ramainya follower Intan, saya separuh dari follower Intan ni ;)
pena rozie pena rozie November 23, 2011
Tahniah... Dah ramai follower die.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 23, 2011
wah..congrats eh!! dh smpi 1k followers.. sy nie lak kne brusaha dptkn followers, coz blog br, huhu~..

btw, lawa la watermark ina.. ^_^
Mar Mar November 23, 2011
congrats ea,.dah ada 1k follower.
syawalsimpsons syawalsimpsons November 23, 2011
tahniah..terbaeekk tu ramai follower...sue dah masuk 2 tahun pon tak ramai lagi...kikikikki
Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam November 23, 2011
Tahniah.. hebat la ibu alisya, 10 bulan follower dah 1k.. semoga blog Intan Berlian terus maju.. :D
Unknown Unknown November 23, 2011
tahniah kepada mama alisya... hehhe...
Maya Mayana Maya Mayana November 23, 2011
tahniah yer...akak baru je 3oo uhuhhu
fieda fieda November 23, 2011
ina..followers ke 1000 kita sama la..suka masak2 gak...nak terjah la..suka jamu mata time perut tgh lapo2 ni..