Ada stail lah..!


Salah satu stail Alisha "membaca".. hihiii Actually gambar ni saya rakam ketika Alisha sedang 'membaca' novel.. Walaupun Novel tu terbalik tapi anakanda saya ni tetap 'membaca' dengan tekunnya... muahhahahha 

Ada stail lah... Umur setahun dua bulan pandai baca novel... kekkekekek... Ada nampak macam budak yang rajin baca buku tak?... muahahhahha

{ 15 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons November 10, 2011
alisha boleh geng la ngan aunty soya yang gile ngan novel ni...kikikki...sampai sanggup baca sambil guna lampu HP masa en asbeen N syawal tido...kikikik
Zie Zie November 10, 2011
ada gaya lah kanak-kanak sekarang ni.... macam anak ekdua i... dapat buku jer meniarap kat lantai konon nak baca buku atau menulislah..
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ November 10, 2011
cm org tua..siap baring2..hehe
oli-go oli-go November 10, 2011
bakal jadi ulat buku bile dah besa nanti neh..
nur anis nur anis November 10, 2011
ada orang kata, kalau budak suka pegang buku dari kecik, sampai besar nanti dia suka baca buku. huhu
LYAfrina LYAfrina November 10, 2011
alahai alisha... dh pndai baca novel yer...
Puan Kutu Puan Kutu November 10, 2011
tengok gaya tu besar nanti ada bakat jadi novelis nie.hehe..

pandai alisya..comel jer..:)
PinKy MoMMa PinKy MoMMa November 10, 2011
tertonggeng tonggeng si kenit ni hehehe..
-fieda- -fieda- November 10, 2011
bakal jadi ulat buku ni...hihihi
wan nurul hezrina wan nurul hezrina November 14, 2011
HAHA TAK BOSAN LAK DIER BACA BUKU TAKDOK GAMBAR=)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 22, 2011
bsar nnti Alisha nk jd kaki novel kot..bgus la, rjin m'bc..hehe..