Finally BE menjelma lagi..


Selepas saya cashout Nuffnang bulan lepas, akhirnya hari ni BE MAYBELLINE FASHION WEEK 2011 & DUMEX DUGRO FRUIT & VEG menjelma di blog saya.. Satu BE di blog utama & satu lagi di blog CGL saya.. Harap2 BE ni "menjadilah"... (",)

Kalau u all nak tahu, selepas beberapa lama BE baru tak menjelma dekat blog saya ni.. saya ambik keputusan hari Sabtu baru ni pergi update survey Nuffnang dengan harapan kot2 lah dapat BE baru... tak sangka pulak akhirnya dapat jugak.. hihii


Ohya, kalau u all perasan dekat atas tu, BE CELCOM PURPLE SHOPPING SPREE masih lagi on dekat blog utama saya ni kan.. Jangan terpedaya.. kerana itu adalah BE "Hidup Segan Mati Tak Mahu".. Dari mula2 BE Celcom tu jatuh hati dekat blog saya, sampai sekarang dia tetap maintain 12SEN!.. hahhah

Hairan saya, berbulan2 buat blog saya ni macam rumah sendiri tapi 12sen je ada.. Isk isk.. Ini kes gantung blog saya secara tak bertali lah ni... Nak berpisah dengan blog saya tak nak.. nafkah pun tak bagi.. Boleh buat ayat cam gitu?..muahahhaha



Ini gambar BE baru tu yer.. kalaulah u all tetiba terpandang gambar ni harap2 u all terklik lah yer.. muahhahaha

P/s : Rasa daging Dendeng tu bukan macam rendang tapi saya pun tak pasti nak bagitahu rasa daging tu macamana.. U all kena try dulu (",)

{ 16 comments.. read them below or add one }

Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam November 15, 2011
Alhamdulillah.. BE lg utk Alisya.. :D

Jemari Asmara biasa je dpt BE yg ME dgn jumlah sen2 je.. hihi..
eB eB November 15, 2011
status nuff eB dh jadik ordinary. hu3
Aiman Aiman November 15, 2011
waaahhh.. BE..

aku tak nah merasa pon T_T

btw.. tahniah~ :D
Unknown Unknown November 15, 2011
tak paham laa.hehe..jelas kan.
AnonymousAnonymous November 15, 2011
aiyah..xdpt2 la...mencik..
Siti Asiah Siti Asiah November 15, 2011
sonoknyer...sy dok 0.50 jer sampai skg..huhu...sedey
Myra Jay Myra Jay November 15, 2011
Tahniah ye, Nanti nak update survey gak la ;)


Daging dendeng memang swdap, myra suka gak ;)
emarieys emarieys November 15, 2011
sampaikan dua2 blog dapat tu
Unknown Unknown November 15, 2011
tahniah kak! nak jugak!
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty November 15, 2011
nurulpun ada 3 jer BE...dr 7 dah jadi me semua tgk 3 jer lagi..sib adakan?
tiefazatie tiefazatie November 15, 2011
wah..untung la sis nie..=)
fieda fieda November 16, 2011
wah..bestnya dapat be baru...