Penanda Buku Yang Sangat Panjang..

Hari Khamis baru ni saya dah terima Hadiah hasil dari kemenangan Twinscraftlife's 3rd Lucky Draw..
 

Saya terima hadiah penanda buku.. Dah banyak kali jugak saya terima hadiah penanda buku..


Tapi kali ni.. penanda buku ni lain dari yang saya terima sebelum ni.. Panjang giler hokay.. Tengoklah tu.. sama panjang dengan majalah PA&MA.. Macam tahu2 je saya suka baca majalah PA&MA..  so, lepas ni bolehlah saya guna penanda buku ni ketika baca majalah ni.. hihii.. Thanks yer Twincraftlife

{ 9 comments.. read them below or add one }

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 19, 2011
wah..mmg pjg pun la bookmark tue..

btw, psl Nuffnang tue, sy nk try tnye kalo leh tukr email, huhu.. arap2 la leh..
fieda fieda November 19, 2011
mmg panjang btul..rasanya bookmark untuk majalah la tu...
Nani Nani November 19, 2011
nani punya bookmark pon dh smpai.. tk de lah pnjang sngt. dn mgkin lebar skit. tpi, IB punye cntik =]

http://litelitecra2y.blogspot.com/2011/11/comel-bookmark-twinscraftlife.html
Puan Kutu Puan Kutu November 19, 2011
comel jer..sy pun suka baca pa&ma..byk koleksi kt rumah.tp dah dua tahun tak beli.kehkeh..
Gen2Merah Gen2Merah November 19, 2011
wahhh tahniah ye..... lepan ni saya nak pinjam ye.. ehee
Dalila Hamid Dalila Hamid November 19, 2011
panjangnya penanda buku tu..... buku kena tebal2 la.hhee
SeputihSalju SeputihSalju November 19, 2011
haah pjg la.. tak pnh jumpa lagi cmtu.. pastu comel plak..:-)

tahniah kak..
Woofer Storm Woofer Storm November 19, 2011
pnjang gila,confirm tak hilang.

follow sini..join contest sy jom..

http://www.wooferstorm.com/2011/11/contest-blogger-idol-by-achie-eyda.html
narumi sakura narumi sakura November 20, 2011
waaa bestnye..pnjng gile pnnde buku tu..thniah!!