Penggemar rambutan


Muka orang tengah makan rambutan... Cuba nak larikan diri bila gambarnya cuba di snap oleh mamarazzi.. hihii.. Aqilah memang suka makan rambutan.. Tapi Alisha lagi hebat.. Pe2 pun rambutan ni takleh makan banyak sangat sebab dia sejuk kan.. Sampai ada tragedi yang berlaku dekat Alisha... Nanti saya story..
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 20 comments.. read them below or add one }

mama aryan mama aryan January 02, 2014
sampai kembung pipi makan rambutan ye aqilah..hehehe
syawalsimpsons syawalsimpsons January 02, 2014
adoi nampak muka dier banyak akal..nak larikan diri dari ibu die ni
Mar Mansor Mar Mansor January 02, 2014
oo nak lari yek..dalam mulut ada rambutan le tu..
QasehnyaRania QasehnyaRania January 02, 2014
kan dah kena tangkap.hikhik
Rosmiza Ali Rosmiza Ali January 02, 2014
Rambutan sedap.. Mieza pun suka.. Hehe.. Sampai sakit2 tekak duk membedal rambutan.. Heheehhe..
http://miezashaklee.blogspot.com
NinaAz NinaAz January 02, 2014
Aqilah. Kita sama laaa. Aunti nina pun suka moktam nih. Hehe
inazamri inazamri January 02, 2014
suka rambutan rupanye ye.masa anak2 akak kecik dulu..kalau mkn rambutan mmg kena perhati selalu..takut tertelan biji je.Tengok muka aqilah mcm risau je org nak amik rambutan dia heheh
Ema Johari Ema Johari January 02, 2014
takut mama dia ambil rambutan tu sekali
Mimi Azirah Mimi Azirah January 02, 2014
memg suke rambutan aqilah nih
Mimi Azirah Mimi Azirah January 02, 2014
klik churp2 akak n exabytes
lizz lizz January 02, 2014
sara pun suka makan buat rambutan..kenapa ngan alisha ina...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 02, 2014
salam K.Ina..

hehe.. samelah kami anak beranak..
sedap buah berambut ni.. nyum3..
Shima Salleh Shima Salleh January 02, 2014
afiq pun suka berbanding aqil, jamah pun takmo huhuhu tp utk afiq shima siap kopek asingkan dgn biji.. walaupun dia tak berapa gemar mkn tanpa biji huhuhu.. Tak leh mkn byk2 tau
Mama Adam Mama Adam January 03, 2014
Banyak2 nanti batuk :)
Sya Nadia Sya Nadia January 03, 2014
haha..dalam mulut tu ada rambutan ye..
Deqla Manjew Deqla Manjew January 07, 2014
ada sebijik yer dlm mulot tu. haha..
azizah :) azizah :) January 09, 2014
kak.. dlam mulut aqilah ada biji2 sekali ke.. takut pulak tertelan biji..
- AZIE - - AZIE - January 13, 2014
yeah..sep aqilah...sama dgn aunty. ingat lg masa preggy qisya dulu..punya la suka mkn rambutan..1kg sorg boleh habis