Tips nak dapat pembaca setia..


Rasanya dalam blog ni saya dah pernah bagi tips pasal pembaca setia.. malas nak godek2, u all klik dekat TIPS tu yer.. macam2 saya share.. Cumanya hari ni, saya nak tambah lagi satu tips.. tu pun saya terpikir selepas kawan saya bagitahu... Untuk pengetahuan u all, kawan saya ni bukan blogger yer.. dia kawan saya masa belajar dulu... semalam baru dia bagitahu yang dia ni sebenarnya suka skodeng blog saya selama ni.. hahha... ingat ke kawan2 takda yang baca.. kikikiii.. 

Nampak tak apa yang kawan saya tulis tu?? KATANYA DIA SUKA BLOG SAYA SEBAB SAYA SUKA UPDATE BLOG... So, kesimpulannya, u all rajin2lah update blog.. Bila orang dah suka tulisan kita, dorang akan tertunggu2 entry dari kita... macam kawan saya ni, katanya asal bukak komputer, tengok blog saya dulu.. hihii.. Btw, "nani" yang kawan saya maksudkan tu adalah saya yer... kawan2 ada yang panggil nani (^_^)

Saya pun ada jugak time malas nak update blog.. macam Sabtu & Ahad tu saya memang tak update la... tu hari saya bermalas-malasan tu.. berblog ni pun dah macam bekerja je gaya saya ni.. hihi

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 32 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown July 23, 2013
hai
mood berblog bln ramadhan ni dah ke laut
xder n tak tau nak taip apa
camana nk update sll
syawalsimpsons syawalsimpsons July 23, 2013
sue pon suke baca.....ada je berupdate kan
Fiza Rahman Fiza Rahman July 23, 2013
Thanks for the tips ina. Tapi tu lah, rajin update blog pon, tak der org nak baca. Rajin komen kat blog orang pon, org tak rajin nak komen kat blog kita, acaner tu?

Bermacam2 jenis blogger sebenarnya. Ada yg follow...follow terus. ADa yg touch & go. Ada yg 'ko komen blog aku, aku komen blog ko'. Ada blogger yg double standard. Blog picisan tak nak komen, tapi blog yg femes, boleh jer komen...haishhhh...

Mcm yg ina pernah ckp, klo kita asyik komen blog org tapi org tak teringin nak komen blog kita, abaikan jer lah, Mungkin dia tak sudi nak kawan dgn kita kan. Bukan apa, kekadang terasa juga dgn blogger yg mcm ni.

Erk...panjang plak. Emo katanya...hahaha...







Permata Malap Permata Malap July 23, 2013
mcm tu ye,kak..Noey tgh usaha selalu update blog ni..tpi follower msh sikit...
mama maman aka yana mama maman aka yana July 23, 2013
betul jugak.. hehe..

suka baca jika org rajin update blog..
randomlyally randomlyally July 23, 2013
salam..tengah berblog walking terjumpa blog ni. 1st impression "wow!!berlian!" he he. Blog yang cantik dan tips yang bagus utk newbie spt saya. terima kasih! :)
Unknown Unknown July 23, 2013
yup..setuju.. tp deqla paling byk update blog sehari 3 entri je pun..tp slalunya 2 entri la sehari.. sabtu ahad cuti.. kalo rajin deqla buat la entri auto publish.. deqla kan berkeja.. kalo dok ngadap blog je , keje2 opis camne pulak kan.. huhu...
ayuzan ayuzan July 23, 2013
tq kak. em..kena rajin la nampaknya.
tp yela.kite xramai peminat mcm akak. kdg2 risau gak..nak pos byk2 takut entry nan 1 tu pun xde org baca. kikiki
syiela syiela July 23, 2013
setuju.. tapi akak selalu ke laut
Unknown Unknown July 23, 2013
tq ina..tu la ina rajin update blog..ade jer cite baru ina share..tu yg rajin menyinggah sini..haha..
Unknown Unknown July 23, 2013
duk rumah boleh la update blog selalu.. yg duk bekerja ni mana dan nak update blog ajer.. hehehehe
Mimie Mimie July 23, 2013
ok kak thanks share..tp kdg2 mood mls dtg memg mls nk update blog...hahaha
eita eita July 23, 2013
sibuk..x dapat nak update selalu
umiawadah umiawadah July 23, 2013
ina rajin buat entry baru...kadang-kadang lama akak tak buka blog,bila buka je blog,berderet dah cite baru kat blog ina ni...rajin sangatlah awak ni..
kurus kurus July 23, 2013
kalau ada masa sure kita update .. tapi ada masanya kita sibuk ;)
Si Matatajam Si Matatajam July 23, 2013
Kalau rajin hapdet ni mmg ramai yg suka berkunjung..tapi M ni tenggelam timbul jer..ha ha
haryati haryati July 23, 2013
kdg2 klu sehari dua dh tinggal update blog, jadi malas pulak...tp selalunya sehari bley 1 entri je...
Unknown Unknown July 23, 2013
jijah pon suka baca blog yg berupdate.. lebih2 lagi blog akak.. itu pasal etiap entry akak jijah komen..wakakaa :P
Ainim Rashihah Ainim Rashihah July 23, 2013
Saya cuba update blog setiap hari tapi kalau tahu ada kekangan masa, saya akan siapkan autopublish entri
Miss N™ Miss N™ July 23, 2013
Nur bulan puasa ni kureng sikit update...mood kelaut..huhu
ct kektus ct kektus July 23, 2013
aihh. niat di hati mmg nak update blog selalu kak. tapi sejak 2 menjak ni, mood kureng sket lah. hohoo
nurains nurains July 24, 2013
hm dah start sibuk dengan kerja, jarang dah update :3
kemey kemey July 24, 2013
hangat2 taik hayam adalah problem sy hehehe
Puan Ida Puan Ida July 24, 2013
Salam,
ai saya ida
newbies blogger
saya baru je follow blog ni
jemput follow blog saya ye
umielman.blogspot.com
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 24, 2013
aminnn..

haah yui ponsuka juga blog akk =)
emarieys emarieys July 24, 2013
samalah..kalau hari minggu tak update blog..itu masa dgn keluarga...hehehe
Mrs Velentine Mrs Velentine July 24, 2013
MV mmg dah tak seaktif dulu..blog ni update sehari sekali jer/.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ July 24, 2013
Salam K.ina..

hihi.. rajin update blog?
ye jgk..tp kalo entri merapu pun.satu hal juge tu.. hihi..

tenkiu for the tips :)
Unknown Unknown July 25, 2013
shima pun tak rajin update blog hihihi... kdg2 leka layan ank, rumah, sampai nk ngadap pc pun xde masa hihihii..
Unknown Unknown July 25, 2013
shima pun tak rajin update blog hihihi... kdg2 leka layan ank, rumah, sampai nk ngadap pc pun xde masa hihihii..
Puan Kutu Puan Kutu July 27, 2013
setuju la..kena rajin update blog..tp sy ni kadang2 tak sempat nk on tenet pun.almaklum sejak dh naik kerjani extra sibuk sikit..