Alisha ada panggilan baru untuk ibu dia...

Tau tak... alisha dah pandai panggil saya "NA".. Amboiii... ni la budak2.. suka meniru... Boleh dia panggil ibu dia ni NA... Dari minggu lepas lagi duk panggil NA.. Tapi bukanlah setiap masa... ada time ibu, ada time mak, ada time NA.. nak lagi hebat dia panggil ADIK... adoii la alisha ni....

Ni kes duk dengar orang paggil saya INA.. Dia pun sibuk nak ber NA jugak... Biler tegur, baru panggil ibu..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 20 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons July 22, 2013
BUDAK2 KAN CEPAT MENGIKUT KAN
Ayu Zan Ayu Zan July 22, 2013
haha..lucu la alisha. dulu2 pun adik saya pernah panggil mak mcm tu.. sbb dengar abah panggil mak. pastu dia nak panggil arwah abah masa tu 'abang' sebab mak panggil begitu. kids mcm span kan.. cepat je serap apa dia dengar..
SeputihSalju SeputihSalju July 22, 2013
ingtkan alisha panggil k.ina ibu dah sekarang nih.. tp ada jugak panggil mak ek..

lebih kurang nurul jugak.. bila tgur baru panggil ibu, kalu tak panggil mama je..heheh
lizz lizz July 22, 2013
samala macam sara kadang kalo balik kg terikut cakap makcik2nyer..panggil saya kakak klakar tau...
anitadiana anitadiana July 22, 2013
arisya pernah panggil sayang..coz hubby panggil sayang...lepas tu tak panggil dah...besar ne memang suka ikut org buat kot....
Puan Kutu Puan Kutu July 22, 2013
budak2 besar lisya ni mmg suka meniru..jgn dia pangggil ayang kt ina sudah..dengar hubby panggil kan.huhu
azizah :) azizah :) July 22, 2013
hehe apa yg dia selalu dengar yg itu la dia mengikut..bahaya gak tu..hee
pena rozie pena rozie July 22, 2013
Hahaha..biase la. Bdk2 bab meniru no 1. Twin rozie pernah panggil che su. Sbb ikut anak buah panggil...
Cik Nur™ Cik Nur™ July 23, 2013
hehehe....cepat pula dia dapat tu.. :)
sal ya sal ya July 23, 2013
budak2 mmg cpt mengikut. anak2 akak pun sama. tp tak ada la kerap pn. kalau terdengar dia orang ikut la.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 23, 2013
salam K.Ina..

hehe..cma pernah merasa..
anak2 panggil 'along' sbb dlm adik beradik,cma sulung..

:p
Haryati Faizal Haryati Faizal July 23, 2013
kikiki.... tu la budak2 suka meniru...
NoEn NoEn July 23, 2013
hihi...kemain lg dia panggil ibu dia ye
Deqla Manjew Deqla Manjew July 23, 2013
bebudak mmg mcm tu na.. ehh deqla pun terpanggil ina cam tu.. hihi.. mcm ank buah deqla dia selambe panggil ati (nama panggilan akak yati sebnrnya).. padahal baru nak masok 3 tahun.. haha.. seblm ni pulak dia panggil abu, bknnya ibu.. hahahaha..
Mrs Velentine Mrs Velentine July 23, 2013
budak2 mmg mcm tue kak..anak2 MV pun..kadang2 geram juga tapi rasa geli hati pun ada gak bila dia menajuk abah dia panggil kita cayang
Fiza Rahman Fiza Rahman July 23, 2013
Hahaha...sabar jer lah.
Mimi Azirah Mimi Azirah July 23, 2013
hahaha...alisha nih lawak la...
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha July 26, 2013
hahaha...boleh pulak ye..sama mcm anak sedara eca la..dia panggil eca "mama"..tapi satu hari tu,dia minta sup ayam, eca xdgr..mata khusyuk tgk tv..last2 dia panggil "adik"...sebab parents mmg panggil eca adik.hehehe