Keywords menu berbuka puasa menjuarai carta


Hebat tak hebatnya penangan keywords PASAL MASAKAN di bulan puasa... bayanglah, 10hits keywords dekat Nuffnang tu, semuanya pasal resepi tau... Yang saya print screen dekat atas tu, yang semalam punya keywords sampai pukul 11 lebih malam... Hari ni pun, saya bukak je Nuffnang, tengok keywords, semuanya pasal resepi.. Bayanglah, entry yang saya buat pasal Menu or resepi berbuka puasa semalam tu, dalam tempoh tak sampai 1 hari, jumlah view dia dah 500++...

UV saya pun semalam hampir 2k.. Eh, memang UV harian saya 1k lebih, cuma bezanya, kalau sebelum ni UV 1000 -  1500 tapi semalam 1500 - 2000.. Sekarang saya dah mula paham sedikit sebanyak KEYWORDS UNTUK SEO.. Walaupun apa yang saya tulis dekat blog saya ni semuanya pasal diri sendiri, anak2 & family.. kalau pasal masakan pulak, saya sendiri yang masak.. tapi kalau kita dah mula paham untuk guna keywords, InsyaAllah entry kita akan ada dekat page 1 google tu.. (",) *tak perlu keywords @ entry berkaitan artis or bercerita pasal orang lain pun, u all mampu untuk dapat UV yang tinggi 

Macam entry Menu or resepi untuk berbuka puasa, entry tu bukannya saya bagitahu pasal cara masak or resepi pun tapi saya buat entry tu lebih kepada nak promote supaya orang datang view entry berkaitan resepi di blog saya... U all pun boleh je dapat UV yang tinggi dari biasa.. keyword yang dapat "tarik" untuk ke page google tu.. Saya kan dah banyak share tips yang saya buat selama ni... apa yang saya share, semuanya berdasarkan pengalaman saya... (",)  


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 18 comments.. read them below or add one }

mama3heroo mama3heroo July 11, 2013
tahniah..biasa la kan..bulan puasa ni ramai duk gugel cari resepi..hehe
Mrs Velentine Mrs Velentine July 11, 2013
wow.SEO yang menjadi tue kak..
Unknown Unknown July 11, 2013
owh cmtu ek caranya..hihi...pape pun, mmg bln pose nih org dok cri resipi je..ni hadap pc dok tgk mknn je..hihi
ajumohit ajumohit July 11, 2013
wow bestnya ina dpt maintain traffik, hmm betullah bulan puasa ni mesti fikir nak masak apa
Topik Topik July 11, 2013
Keywords yang sangat lazin untum ramadhan. Berbuka ini buat apa?
shahdiana shahdiana July 11, 2013
adik ke abang yang sakit ina...semoga cepat sembuh hendaknya.....yana ni nak UV banyak apanya..blogging pun malas...nak pulak time sibuk tak menang tangan la ina....
Maria Firdz Maria Firdz July 11, 2013
Resepi aje ea.. Mmg bab2 makan popular bln puasa ni..
maszull maszull July 11, 2013
assalamualaikum intan...semakin hari semakin banyak yer...:)
syawalsimpsons syawalsimpsons July 11, 2013
alhamdulillah naik mendadak tu
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 12, 2013
biasalah tu kan kak..time pose suma pakat cri resepi..kih2
Unknown Unknown July 12, 2013
blog ina ni mmg byk resepi.. tu yg ramai geledah cari kat sini...tahniah ye..ramai tu yg suka singgah blog ina.. ;)
Unknown Unknown July 12, 2013
SEO makanan yg paling hits di bulan puasa kak..
QasehnyaRania QasehnyaRania July 12, 2013
tahniah.
sama la keyword su.puding roti mengatasi resepi cendol dan kacang hijau.hihi
Miss N™ Miss N™ July 13, 2013
bulan puasa ni mmg tak dinafikan org cari resepi yg best2. :)

Izan Ishak Izan Ishak July 13, 2013
puasa2 ni mmg resepilah yg jadi perhatian kan ina.
ayut ayut July 14, 2013
kehebatan bermain dgn keyword :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief July 15, 2013
pemes lah resepi kak ina hehe
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ July 17, 2013
Salam K.Ina..

cma kot salah seorg pencari tu..
fening nk masak ape..google aje resepi.. eheh... :p