Alisha tak sabar nak tengok Aqilah boleh jalan..


Nampak tak gambar atas tu.. Alisha siap ajar Aqilah bertatih... Good girl la kakak ni... Memang anak yang baik.. Bila dia tengok, ibu & abah ajar Aqilah bertatih, dia pun nak ajar sama.. Pandai meringankan tugas ibu mengajar adik.. kikikii


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 21 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine July 22, 2013
lepas ni adik pandai jalan dah boleh main sama2 yea
syawalsimpsons syawalsimpsons July 22, 2013
seronok tgk dorang main bersama...si izz ngan syawal....izz nak main ngan abg dier...syawal asik say NO..adoii
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P July 22, 2013
cepatlah adik berjalan kalau camni, ramai yg ajar :)
mama3heroo mama3heroo July 22, 2013
salam ramadhan # 13..
wah aqilah dah nak berjalan ke,untung ade kakak yg rajin bantu adk
Mama Vogue Mama Vogue July 22, 2013
Ya Allah comelnya dua beradik ni..!
Semoga saya dikurniakan anak2 yang saling menyayangi mcm anak2 Ina ni.. Suka tgk diorg main same2..
.:fyzz:. .:fyzz:. July 22, 2013
amboi..baby nk leh tatih dh..tak lama leh jalan laju2 la tuh:))
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi July 22, 2013
rajinnya Alisha...

p/s:akak dah send e-mail..check ye tq
Mas Zull Mas Zull July 22, 2013
assalamualaikum intan..seorang kakak yg baik ni...:)
Mama Adam Mama Adam July 22, 2013
Wahhh.... x sabar la kan.

Ye... address saya masih sama =)
Shima Salleh Shima Salleh July 22, 2013
kakak alisha tak sabar adik jln.. nanti bleh main kejar2, main bola ehhh ehhh
Deqla Manjew Deqla Manjew July 22, 2013
haha.. alisha dah x sabar nak main kejar2 dgn aqilah kot.. ;)
aizamia3 aizamia3 July 22, 2013
yeah.. lepas ni boleh main masak2 dengan kakak.. ;)
azizah :) azizah :) July 22, 2013
lepas ni senang la alisha nak ajak aqilah main lari2..hee
Ayu Zan Ayu Zan July 22, 2013
lahai..comel nya anak anak dara..
Ainim Suju Ainim Suju July 22, 2013
Baiknya Kakak..bagus ni..kakak penyayang
Kakzakie Kakzakie July 22, 2013
Nampak Alisha memang sangat penyayang dgn adik dia.
Puan Kutu Puan Kutu July 22, 2013
ringan la tugas ibu.untung adaank dararjin macam alisya
Cik Nur™ Cik Nur™ July 23, 2013
nanti aqila dah boleh jalan, mesti seronok diorg min sama2kan...

NUr pun xsabar nak tgk aqila jalan.. :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 23, 2013
salam K.Ina..

hihi..so sweet..pandai alisha ajar adik tatih ye.. :)
Mimi Azirah Mimi Azirah July 23, 2013
alolo..sweet je alisha