Bila Alisha lapar


Sekarang kan, kalau kami keluar pergi mana2 kan.. kalau Alisha duk merengek yang tu tak kene yang ni tak kene, maknanya dia lapar la tu... sampai bersembang pun tak nak.. bila dah bagi makan barulah dia sembang sampai tak jumpa noktah semula...

Akhir2 ni baru dia start jadi camni... ingat ke dia saja mngada2 baik hati sangat nak merengek.. Last2 terpikir maybe lapar.. bagi makan terus aktif kembali.. hihi Biasanya dia jadi camni kalau bukan berada dekat rumah sendiri.. yela, kalau umah sendiri dia tahu nak cari makanan kan.. Kalau keluar jejalan pun dia tetap camni gak.. lapar tapi tak nak bagitahu guna mulut, nak jugak guna rengekan dia tu (^_^)

Lagi satu, normally kalau Alisha lapar, kami perlu cari nasi tau... Nasi tu la yang mampu menghilangkan kelaparan dia sepenuhnya.. (",)


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 14 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz July 11, 2013
Bgus..mmg ank melayu cari nasi..
Mas Zull Mas Zull July 11, 2013
assalamualaikum intan...kesian nyer Alisha xa pose yer...:)
SeputihSalju SeputihSalju July 11, 2013
kami pun selalu buat cmtuh.. tapi kalu jln jauh2 @ balik kg, selalunya kami bwk bekal..mls nak menyinggah..hihi. :-)
Kakzakie Kakzakie July 11, 2013
Bila dah tahu senang sikit nak menangani ye Ina.
lizz lizz July 11, 2013
dulu sara pun penah wat peel gitu...dia nak manja2 ngan ina tu...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 12, 2013
aminn..

hihi..cm tu lak cara dia ea.
Deqla Manjew Deqla Manjew July 12, 2013
hihi.. kite kalo lapar pun serba x kena, apa lagi bebudak...
azizah :) azizah :) July 12, 2013
hehe macam baby gak kan.. bila lapar pandai merengek je..
QasehnyaRania QasehnyaRania July 12, 2013
tp ingt tau jgn mkn nsi byk ye alisha
Cik Nur™ Cik Nur™ July 13, 2013
bila tahu, senanglah... :)
Izan Ishak Izan Ishak July 13, 2013
kalau camtu ibunya dah tau lah alisha lapar nak nasi bila dia merengek2 kan.
ayut ayut July 14, 2013
mmg perut nasi alisha ni... :) tak blh tak mkn nasi...takpela...janji alisha sihat :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief July 15, 2013
owh kalau lapar merengek yer kakak alisha skang nih hihi
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 17, 2013
salam k.ina..


ooo..senang nk uruskan alisha ni.. hihi.. :)