Wajah riang Alisha (^_^)

Alisha memang suka dapat naik mainan apa ntah yang nak kena masuk duit tu... Tengoklah wajah2 riang Alisha dekat bawah tu (",)


Kalau keluar dengan atuk dia, lagi la u all.. laju je dia ngajak atuk dia g main.. hihii


Atuk plak apa lagi, terus keluarkan duit untuk cucu dia ni haa.. Nasib atuk rajin melayan cucu dia ni.. (",)


Mulut muncung memang dah trademark Alisha.. bibir yang seksi la katakan.. muahhahha


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 20 comments.. read them below or add one }

lizz lizz July 10, 2013
comel alisha ni...maneh senyuman dier tu....
Sally Yatiey Sally Yatiey July 10, 2013
Sukanyaaaaaa dia ;D hee
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ July 10, 2013
salam Eija...Slmt menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak & Slmt Berpuasa ya.

Comel Alisha!!

p/s:K.atie ada menjual kuih btg buruk & mini popia..jom singgh.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 10, 2013
Salam K.Ina...
hihi..alololo..alisha..kemain..bak kate mak cma.."habis hati la tu dapat naik kete gerak2 siap ade lagu2 lagi.."
Mimi Azirah Mimi Azirah July 10, 2013
bkn main happy lg die ye
Mama Adam Mama Adam July 10, 2013
Seksi mulut alisha =)
::NureeN:: ::NureeN:: July 10, 2013
mainan & kanak2 x dpt dipisahkan :)
D Yatie D Yatie July 10, 2013
Arissa pun suka jugak. Kemain dia jumpa bnd tuh. Hihi.
Mas Zull Mas Zull July 10, 2013
assalamualaikum intan...sukanya ada atuk yg melayan yer...:)
Myra Jay Myra Jay July 10, 2013
Hheeee, comellll :)
Tina Othman Tina Othman July 10, 2013
Selamat berpuasa ina

Alisha bibir sexy
azizah :) azizah :) July 10, 2013
suka tengok alisha senyum.. manis sangat!
Cik Nur™ Cik Nur™ July 10, 2013
comei.. :)
mmg sukalang tgk alisha senyum.. :)
deno deno July 11, 2013
suka tengok laisya senyum :)

p/s: selamat menyambut bulan ramadhan buat akak sekeluarga... :)
Deqla Manjew Deqla Manjew July 11, 2013
bebudak mana pun mmg suka game ni.. pdhl bergerak sekejap je pun...hihi... muncung alisha tu yg mahal... ;p
Mrs Velentine Mrs Velentine July 11, 2013
suka yea alisha..anak2 auntie pun suka mainan ni
QasehnyaRania QasehnyaRania July 12, 2013
ke main muncung ye alisha
ayut ayut July 14, 2013
comel :) rasa ye smua bdak2x suka nek benda ni...klu dh nek tak nak trun..lg payah..huhuhu
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief July 15, 2013
hehe dh sama qalief suka main benda alah tu