Laptop jatuh atas kaki Aqilah..

Hari Khamis minggu lepas, Aqilah ni duk main laptop yang Alisha guna tau.. Tak sangka plak yang Aqilah nak angkat laptop tu... Si Aqilah ni pun, tak padan dengan kecik.. laptop yang berat tu pun dia sibuk nak angkat... (angkat bukan macam kita angkat tau... kiranya macam sekadar "terangkat" sikit je) 


Last2 laptop tu jatuh & terkena kaki dia... Kesian betoi.. lepas kene tu, Aqilah siap macam tendang2 kaki dia.. kira nak bagitahu dia sakit la kan... saya sapu la minyak gamat 


Bila saya pusing ke tapak kaki Aqilah, sekali nampak lebam jugak.. bayanglah betapa beratnya laptop tu sampai berbekas ke tapak kaki..  Tapi Aqillah ni jenis berani tau.. dah kene dengan latop tu pun, ada hati lepas tu dia main lagi... 


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 26 comments.. read them below or add one }

Sherry Sherry July 29, 2013
sure painful, she cry?

namesherry.com
Deqla Manjew Deqla Manjew July 29, 2013
deqla dpt bygkan camne cara dia angkat laptop tu.. dia x nanges ye? bagusnya.. tp pndai tunjuk kaki dia yg sakit tu..
Haryati Faizal Haryati Faizal July 29, 2013
kalau kena kat kaki kita pun bley tahan sakit gak ina.... ni kan pulak aqilah.... siannye dia
intanfirdaus247 intanfirdaus247 July 29, 2013
kesiannya dia…budak kecik lagi lah sakit..semoga cepat sembuh
Zee Suhaini Zee Suhaini July 29, 2013
ouchhh sakit tu..nasib tak teruk..
Ummi Iman Ummi Iman July 29, 2013
Tinggi ke jatuhnya. Kesian.. Mujur tak serius.
IbuNoey IbuNoey July 29, 2013
alalala,ciannya c tomey nih...hehe..tp dalam sakit tu,tak serik lg..very brave girl..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra July 29, 2013
ala cian aqilah...hukhuk
.:fyzz:. .:fyzz:. July 29, 2013
Lebam tuh..cian kt baby
mama_ka0ri mama_ka0ri July 29, 2013
alaaa..siannya..moga cpt sembuh yer..

budak2 ni mmg tak kenal erti putus asa..
Fiza Rahman Fiza Rahman July 29, 2013
Siannya anak dara ni. Tapi kan ina, anak nombor 2 ni memang tahan sakit & jiwa kental ☺☺
aizamia3 aizamia3 July 29, 2013
moga dia cepat sembuh hendakNYA.. dia sedang meneroka barang2 sekelilingnya.. ;)
syawalsimpsons syawalsimpsons July 29, 2013
kesian kat aqilah...takpe..aqilah kuat kan
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 29, 2013
huhu~...siannye die.
moge smbuh la kaki aqilah nnti..amin
azizah :) azizah :) July 29, 2013
ya Allah aqilah ni..lasak gak orgnya.. kalau kita pon dah mengaduh kesakitan..
anitadiana anitadiana July 29, 2013
kasihannya...bebudak nak besar....pengalaman buat aqilah kan...
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah July 29, 2013
kesiannye aqilah.. takpe.. aqilah kuat kan..
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha July 29, 2013
kuat dia ne...mana kenal sakit.hehehe
Cik Nur™ Cik Nur™ July 29, 2013
tak nangis pula dia yea...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 30, 2013
salam k.ina...

huhuh..alhai aqilah ni...x pdn ngan tecik.. kuatnye nk mengangkat lappy tu.. huhu..dah lebam kaki..semoga cpt baiknye ye...
Aisy Nasiha Aisy Nasiha July 30, 2013
Sama dgn nazif.. Pernah dia angkat dan terbalikkan laptop, tapi mujur tak kena dia.. Jangan sangka budak kecil tak daya angkat berat..akak pun terkejut nasa nazif buat tu..
Azi Azi July 30, 2013
bebudak kuat explore.. semoga cepat sembuh
Nora Karim Nora Karim July 30, 2013
alahai kesian.. lebam tu... mesti sakit...
Myra Jay Myra Jay July 30, 2013
Adehhhh ,sakitnya.. ksian Aqilah...

Tp Aqilah kuat insyaAllah