Peminat carrot

Alisha ni dari kecik dia memang suka makan carrot... Gaya dia makan dah macam makan snek..


Yang mentah tu pun dia makan jugak.. Saya pun suka tapi saya suka yang baby carrot tu..


Tapi Alisha ni, yang "mom" carrot tu pun dia makan mentah2.. Kalau nampak saya masak je, mesti dia akan mintak sikit... dah habis, datang mintak lagi.. (",)


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 





{ 16 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown July 17, 2013
wah,sedapnya makan carrot..bagus untuk mata tu..
Unknown Unknown July 17, 2013
wah..mst cantik alisha bsar nnti..suke mam carrot...hihi..sy mmg xley la mkn gitu jer..
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit July 17, 2013
Memang sedap kan carrot makan macam tu. Kakak pun suka Ina.
syawalsimpsons syawalsimpsons July 17, 2013
tu yang mata dier menawan tu
- AZIE - - AZIE - July 17, 2013
carrot bagus utk mata..
Unknown Unknown July 17, 2013
wah patut gigi kuat... heheh sedapnya dia makan...
aizamia3 aizamia3 July 17, 2013
ai pun suka.. jangan baby, mom carrot pun ai layan.. ;)
Unknown Unknown July 17, 2013
hehehe..sama macam anak2 kita..aleesya dan amirul..suke sgt carrot..bagusla ajar dia dari kecik makan sayur..carrot bagus utk mata..:)
Unknown Unknown July 17, 2013
fae pun suka makan mentah2 hehe
Unknown Unknown July 17, 2013
bagus la kecik2 dah suka mkn carrot..byk khasiatnya.. jgn mcm deqla ni.. mmg x mkn carrot.. entah la, xleh masok tekak.. hahahah...
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ July 17, 2013
Salam K.ina..

hihi..bagus2.. nnti awet muda..
good gurl alisha suka mkn vege :)
Miss N™ Miss N™ July 18, 2013
mmg sedap mkn mentah2...
rasa sweet2 gitu... :)
Mrs Velentine Mrs Velentine July 18, 2013
baguslah alisha suka makan sayur
Unknown Unknown July 18, 2013
bagusnya alisha ni..kecik2 dah makan sayur..cerdik nanti ni..
Mimie Mimie July 23, 2013
Bagus Alisha nih makan carrot...baik utk mata..sy nih dah tua bangka bru nak blaja mkn carrot..hahaha...