Aqilah yang suka ke dapur

Aqilah cakap.. Saya memang suka pergi ke dapur..


Paling saya suka dekat kabinet dapur ibu tu..


Sebab dekat dalam tu ada periuk belanga ibu.. nanti saya boleh ketuk2 macam main kompang.. (^_^)


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 23 comments.. read them below or add one }

Sayangku Zie Sayangku Zie July 10, 2013
rajin mengemas dia yer..
umi alya umi alya July 10, 2013
Aqilah nak belajar memasak kot...
dak-eiza dak-eiza July 10, 2013
kalau pompuan tu mmg le ke dapo jek kann
sama je sume anak2
salam ramadhan buat ina sekeluarga
:)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI July 10, 2013
aminnn..

rajin dak kck ni..hihi
Cik Mun Cik Mun July 10, 2013
hahaha..seronok ye main kat dapur ibu..
Aju Mohit Aju Mohit July 10, 2013
aqilah comel!!! yang pandai ke dapur tu nak belajar masak ke tu ;)
Mimi Azirah Mimi Azirah July 10, 2013
hahaha..klaka la aqilah nih....suke sgt men periuk ibu die...
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra July 10, 2013
perangai macam alisha kan akak..;-)
lizz lizz July 10, 2013
rajinnyer aqilah...nak tolong ibu masak...
QasehnyaRania QasehnyaRania July 10, 2013
Xlist ada teman kat dapur tu.hihi
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ July 10, 2013
Salam K.Ina..

hihih... aqilah nk tolong ibu 'mengemas' kabinet dapur ye..
syawalsimpsons syawalsimpsons July 10, 2013
izz belom pandai bukak lemari lagi ni...tapi aqilah dah advance ni..terrer la aqilah
Mas Zull Mas Zull July 10, 2013
assalamualaikum intan...dah pandai mengemas yer...;)
Myra Jay Myra Jay July 10, 2013
Hheeee, Aqilah dah mula meneroka ye ;)
Jaga2 ye Ibu :D
azizah :) azizah :) July 10, 2013
hehehe sangat comel aqilah ni..hehe
deno deno July 11, 2013
lama tak dtg sini, aqilah dah pandai jalan... good aqilah :)
izan mama mia izan mama mia July 11, 2013
dh merayap ke dapur sudah,,,
Deqla Manjew Deqla Manjew July 11, 2013
nak keluarkan peralatan la tu..nk masak utk berbuka..hihihi...
Mrs Velentine Mrs Velentine July 11, 2013
wah dah mual selongkar kabinet yea aqilah
Shima Salleh Shima Salleh July 12, 2013
sejak dari abg aqil hingga seterusnya insyaallah... ikatan di semua lemari shima mmg tak buka ekekekeke...

kasi ikat kemas2
Izan Ishak Izan Ishak July 13, 2013
alahai... dah pandai bukak pintu kabinet dapur ibu dia... hehe